Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دادستان عمومی و انقلاب شهریار از کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک خبر داد. حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک خبر داد و عنوان کرد: طی بازرسی‌های به عمل آمده روز جمعه ۹۸۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که در تانکر حمل گاز جاسازی شده بود کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: در این خصوص راننده و صاحب بار دستگیر شدند و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.   بیشتر بخوانید: کشف دو محموله مواد مخدر در شیراز و شهرستان بوانات وی در پایان تصریح کرد: تحقیقات قضایی در خصوص ابعاد مختلف این پرونده زیر نظر بازپرس پرونده در حال انجام است.

انتهای پیام/ برچسب ها: تریاک بازداشت دادستان شهریار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تریاک بازداشت دادستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون