Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی در بازی شب گذشته شاهد نکات مثبت زیادی از بازی انفرادی و گروهی شاگردانش بود. 

فرانک لمپارد پس از برد 6-0 چلسی مقابل بارنزلی در لیگ کاپ که با درخشش کای هاورتس همراه بود گفت که این تازه شروع کار هافبک تیم ملی آلمان در استمفوردبریج است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، هاورتس که در دو بازی ابتدایی خود برای چلسی هیچ تاثیری روی گل ها نداشت، شب گذشته ستاره تیمش بود و سه گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لمپارد در نشست خبری پس از بازی در مورد هافبک تیمش گفت:

کای امروز عالی بازی کرد و بدون هیچ تمرینی در این بازی حضور یافت. به خاطر مصدومانی که در بین مهره های هجومی داشتیم، باید از او استفاده می کردیم. بازی کردن در این مسابقه پیشرفت خیلی خوبی برای او بود. تلاشی که کرد، تاثیری که روی گلزنی (راس) بارکلی داشت و تلاش برای پس گرفتن توپ در جلوی زمین، با زدن سه گل همراه شد. شاهد گل های بیشتری از او خواهیم بود. چنین چیزی را پیش بینی می کردم و فقط می خواستم از او مراقبت کنم. امشب قصد داشتیم یک جلسه تمرینی برای کای ایجاد کنیم. نمی خواهم به این بازی بی احترامی کرده باشم ولی منظورم این است که می خواستیم به شناخت از سبک بازی تیم برسد، این که چگونه پرس می کنیم و خودش هم در آن مشارکت داشته باشد. او امشب هر کاری که از او انتظار داشتیم را انجام داد. تمرین خوبی برایش بود و یک بازی دیگر تا نشان بدهد چگونه می خواهیم در زمان در اختیار نداشتن توپ کار کنیم. در عین حال آزادی عمل هم داشت و همکاری خوبی با تامی آبراهام به نمایش گذاشت. 

رضایت لمپارد از عملکرد تیاگو سیلوا

تیاگو سیلوا هم در اولین بازی خود برای چلسی، 60 دقیقه درون زمین حضور داشت. سرمربی چلسی از عملکرد مدافع برزیلی تیمش رضایت داشت.

بله، برای ما هیجان انگیز است چون اندکی بیشتر از یک هفته با ما تمرین کرده است. 60 دقیقه عالی را پشت سر گذاشت. توانایی هایش را به ما نشان خواهد داد. قطعا آماده تر و بهتر خواهد شد. او درون رختکن و درون زمین با انتظاراتش از بقیه، توانایی رهبری خود را نشان داد. فعلا نمی تواند انگلیسی صحبت کند ولی این مشکلی نیست چون صرف حضورش در اینجا انتظارات را از بقیه بالا می برد. بله، خیلی از کار تیاگو رضایت دارم. از بازیکنی در سطح او چنین انتظاری داشتم. 

ترافیک بازیکن در چلسی

دیگر موضوعی که لمپارد باید در مورد آن صحبت می کرد، علت کنار گذاشته شدن آنتونیو رودیگر و روبن لوفتوس چیک از ترکیب چلسی بود.

آن ها در ترکیب حضور نداشتند. چند روز قبل هم پاسخ مشابهی دادم: آن ها صرفا درون ترکیب حضور نداشتند. این فقط یک انتخاب برای برهه کنونی است. من نمی توانم از تمامی مدافعان مرکزی تیم استفاده کنم. دائما در مورد اندازه ترکیب تیم از من سوال می شود. می دانیم که شاید جا به جایی هایی وجود داشته باشد اما هیچ چیز قطعی نیست و به همین خاطر لازم نیست فعلا به آن مسائل توجه کنید. باید ببینیم طی هفته های آینده چه اتفاقاتی می افتد که به سود باشگاه، خود بازیکنان و من باشد.  

دروازه بان جدید چلسی 

در پایان، لمپارد پیوستن ادوارد مندی از رن به چلسی را تایید کرد.

فکر می کنم تست پزشکی را پشت سر گذاشته است. می خواهم کمی در این رابطه با احتیاط جواب بدهم. نمی خواهم کاملا این موضوع را تایید کنم ولی احتمالا طی 24 ساعت آینده نهایی خواهد شد. به نظر می رسد کار این انتقال تمام شده باشد.  

همچنین بخوانید:

آنتونیو رودیگر قصد دارد چلسی را ترک کند چلسی 6-0 بارنزلی؛ پیشروی قاطعانه تیم لمپارد در لیگ کاپ انگلیس با هت تریک هاورتس کای هاورتس: امیدوارم گل های بیشتری برای چلسی بزنم؛ همکاری خوبی با آبراهام داشتم 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!

 مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد