Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر صبح امروز در مراسم افتتاح ورزشگاه شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج، اظهار کرد: امروز ۳۳۵ پروژه ورزشی با ۶۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

وی افزود: سالن شش هزار نفری سنندج یکی از زیباترین و مهمترین پروژه‌های امروز است که با استانداردهای بین المللی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر ادامه داد: افتتاح این سالن هدیه‌ای از طرف دولت به مردم کردستان است تا بتوانند میزبانی مسابقات مختلف ورزشی را داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: امروز چهار استادیوم فوتبال در شهرهای سبزوار، ملایر، نیشابور و خشت کازرون و یک هتل ورزشی در استان گلستان و یک پیست اسکیت در شهر اراک و ۲۲۰ خانه ورزش روستایی در تمام کشور و ۱۰۸ زمین چمن مصنوعی فوتبال در راستای عدالت ورزشی در کشور افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها امکان کشف پتانسیل و استعدادهای ورزشی در این استان‌ها مهیا می‌شود.

سلطانی فر عنوان کرد: امروز با افتتاح ۲۲۰ خانه ورزش روستایی تعداد خانه‌های ورزش روستایی در این دولت به ۳۵۰۰ خانه رسیده است و امیدواریم تا پایان دولت این تعداد را به ۵ هزار خانه ورزش روستایی برسانیم.

وی گفت: امروز ۱۰۸ زمین چمن مصنوعی فوتبال افتتاح می‌شود که تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در کشور را به ۲ هزار زمین می‌رساند و امیدواریم تا پایان دولت این تعداد را به ۲ هزار و ۵۰۰ زمین چمن مصنوعی برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری سنندج حدود هفت هزار و ۳۰۰ متر زیربنا دارد و حدود ۷۵۰ میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه هزینه شده است.

سلطانی فر افزود: ارزش ریالی سالن ۶ هزار نفری سنندج امروز به بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی بیان کرد: تلاش داریم تا پایان این دولت ۶ سالن بزرگ ورزشی از ۹ سالن در دست اقدام را در کشور افتتاح کنیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم که تمام استان‌های کشور شرایط میزبانی مسابقات ورزشی را داشته باشند.

کد خبر 5031730

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مراسم افتتاحیه ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل اراک ورزش روستایی چمن مصنوعی هزار نفری سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبـال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایـر سراسرکشور در این حوزه‌ایم.

وی افزود: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم. براین اساس درآمد و اقتصاد روستا با تولید لوازم ورزشی پایدار و چند هدف دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هموطنان ساکن روستا می‌تواند به رونق تولید لوازم ورزشی کمک کرده چرا که هزینه تمام شده آن پایین‌تر است.
در نظر داریم همزمان، با برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی در سراسر کشور، بازارچه‌های محلی جهت عرضه تولیدات ورزشی روستائیان احداث شود.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: قطعاً برگزاری بیش از هزار جشنواره در کشور فرصتی مغتنم برای عرضه لوازم و تجهیزات ورزشی تولید شده توسط ساکنین روستا‌ها خواهد بود. درحال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در زمینه تولیدات ورزشی مشغول به کار هستند که با فراهم کردن زمینه ورود روستانشینان و عشایر این آمار توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

وزارت ورزش و جوانان

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم