Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عباسپور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی که در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده نگاه موکب‌داران مجموعه سپاه استان این است تا موکب‌های اربعین حسینی محدود به اربعین نشوند و در قالب کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی و ساخت خانه‌های محروم فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستورالعمل جامع اربعین توسط سپاه کربلا استان تدوین و به نواحی بسیج استان ابلاغ شد است، افزود: هفته‌ای که به اربعین حسینی منتهی می‌شود سپاه کربلا با مشارکت نواحی بسیج در شهرستان‌ها اقدام به اجرای برنامه‌های مذهبی و محرومیت‌زدایی در قالب برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی، تئاتر، مسابقات و... خواهد کرد.

دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: یک حرکت ارزشمند که امسال در دهه نخست محرم در استان اجرا شد تبدیل هر خانه به حسینیه و عزاداری مقابل درب خانه‌ها بوده که این فرهنگ در اربعین حسینی نباید نادیده گرفته بلکه باید تقویت شود.

عباسپور با اشاره به حضور مسافران در تعطیلات دهه آخر صفر در سواحل و جنگل‌های مازندران گفت: ایستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی برای اربعین حسینی توسط بسیجیان در سواحل و مناطق آسیب‌پذیر استان برای مسافران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/86031/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد عباسپور اربعین حسینی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف