Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:12:14 GMT

نوبخت وارد ایلام شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۱۹۱

نوبخت وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت با استقبال قاسم سلیمانی دشتکی از طریق بالگرد و از مسیر استان کرمانشاه وارد بخش شباب شهرستان چرداول استان ایلام شد.

نوبخت امروز پنجشنبه سوم مهرماه در نخستین روز سفر به استان ایلام، ۲ واحد صنعتی در بخش شباب شهرستان چرداول را افتتاح می کند.

طرح صنعتی کوشاب غرب و کارخانه فولاد گستر آتنا واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول طرح هایی هستند که با حضور وی افتتاح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد صنعتی کوشاب غرب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیون دلار با اشتغالزایی ۹۰ نفر و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۵ میلیون دلار و اشتغال ۸۵ نفر در شهرستان چرداول افتتاح می شود.

نشست با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر روز جمعه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

بیمارستان ۲۷۶ تختخوابی ایلام با زیربنای ۳۵ هزار متر شامل ۲۷ هزار متر مربع مساحت بنای اصلی در ۱۰ طبقه و هشت هزار مترمربع مساحت ساختمان های جانبی درمانی و پشتیبانی نیز روز جمعه مورد بازدید نوبخت قرار می گیرد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

به گفته استاندار ایلام همچنین در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استاندار ایلام و رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه امضا می رسد که تحولات مثبتی را در توسعه استان ایجاد خواهد کرد.

میزان تسهیلات، اعتبارات و یارانه تسهیلات این تفاهم نامه قابل توجه بوده و قرار است رییس سازمان برنامه و بودجه آنرا اعلام کند.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سید مرتضی بختیاری افتتاح طرح سازمان برنامه و بودجه بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت کمیته امداد امام خمینی (ره) علیرضا تابش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سید مرتضی بختیاری افتتاح طرح سازمان برنامه و بودجه بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت کمیته امداد امام خمینی ره علیرضا تابش استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سید مرتضی بختیاری افتتاح طرح سازمان برنامه و بودجه بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت کمیته امداد امام خمینی ره علیرضا تابش اخبار کنکور سازمان برنامه و بودجه شهرستان چرداول رییس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام

 رضا محمدرحیمی رییس سازمان صمت ایلام در نشست هم اندیشی با منتخب مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نرخ سود بانکی، نرخ مالیات، عوارض گمرکی در استان ایلام با مناطق برخوردار هیچ تفاوتی ندارد و از طرفی هزینه زیرساخت‌ها مانند قیمت زمین، هزینه‌های انرژی، هزینه مواد اولیه و …نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.

وی عنوان کرد: بنابراین برای اینکه بتوان سرمایه گذاران را جذب طرح‌های تولیدی در استان نمود بایستی در قوانین موجود بازنگری صورت گیرد و جذابیت‌های سرمایه گذاری از طریق بازنگری در قوانین موجود افزایش یابد.

محمدرحیمی گفت: پروژه‌های مهم صنعتی در شهرستان‌های جنوبی در حال اجرا هستند که سه پروژه مهم NGL، پتروشیمی دهلران و سیمان دهلران نیازمند پیگیری جدی برای رسیدن به بهره برداری هستنند.

رییس سازمان صمت استان ایلام بیان کرد: لازم است شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری وابسته به دولت برای مشارکت در پروژه‌های صنعتی استان به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به وضعیت موجود حوزه تولید و تجارت استان بیان کرد: تعداد ۴۹۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰ هزار نفر اشتغال وجود دارد.

وی گفت: ۵۱۳ فقره جواز تاسیس در دست اجرا با سرمایه مورد نیاز ۷۷۰ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۷ هزار نفر در دست اجرا می‌باشند که در صورت رسیدن به مرحله تولید می‌توان شاهد شکوفایی صنعت استان باشیم.

رضا محمدرحیمی ادامه داد: استان ایلام از نظر معادن فلزی که دارای ارزش افزوده بالا هستند فقیر است، اما در گروه کانی‌های غیر فلزی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و به تبع آن صنایع معدنی مانند سیمان، گچ، آجر، سایر مصالح ساختمانی استان از کیفیت و رقابت پذیری بالایی برخوردار هستند.

محمدرحیمی بیان کرد: در حوزه بازار ۳۹ هزار پروانه صنفی موجود است که در قالب ۱۰۱ اتحادیه و ۱۰ اتاق اصناف فعالیت دارند که نقش مهمی در اشتغالزایی ایفا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم