Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، در مراسم روایت طبیبانه فتح که به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از قهرمانان سلامت به همت سازمان نظام پزشکی در سالن خلیج فارس موزه دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه طی دوران کرونا پیش نیامده بود که در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور داشته باشیم، اظهار کرد: جای همه دوستان نظام سلامت در این فضای معنوی خالی است و این مراسم فرصتی را برای تفکر ایجاد می‌کند زیرا کرونا خاطره سازی کرده و اخلاص را در این دوران حس کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تا این مهم لمس نشود قابل باور نیست، افزود: همه فکر می‌کردند که اگر جنگی رخ دهد جوانان ما همانند سال‌های دفاع مقدس وارد میدان مبارزه نمی‌شوند اما کرونا نشان داد که تمام جوانان ما در عرصه پزشکی از رزیدنت و انترن و تکنسین و… بدون ترس پا به عرصه گذاشتند و مردم ما نیز به دور از همه گلایه‌ها و مطالبات و اعتراضات، غیرتمندی خود را نشان دادند و برای دفاع از سلامت کشور جوانمردانه وارد میدان مبارزه با کرونا شدند.

لاری با بیان اینکه بهبودی بیماران کرونا حاصل تلاش‌های شبانه روزی و فداکاری کادر درمانی است، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع سلامت مظلومانه رفتند و حتی نتوانستیم برای آنان مراسمی برگزار کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: هر بلا و مشکلی که از سر ما رفته به برکت وجود شهدا است و امیدواریم با کمک هم و تلاش‌های خالصانه کادر درمانی از این بحران نیز مثل تمام اتفاقاتی که رخ داده موفق و سربلند عبور کنیم.

کد خبر 5032218

منبع: مهر

کلیدواژه: کرونا روایت سیما سادات لاری سازمان نظام پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آنفلوانزا سیما سادات لاری آمار کرونا پروتکل های بهداشتی آلزایمر سازمان غذا و دارو سازمان بیمه سلامت سازمان نظام پزشکی بیمارستان تغذیه علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است