Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با هفته دفاع مقدس مزار مطهر سیدالشهدای مقاومت و بیش از هزار شهید گلگون کفن گلزار شهداهای استان کرمان شهدای عطرافشانی و غبارروبی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گلزار شهدای مرکز استان کرمان امروز با حضور امیر غلامعلی‌نژاد فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ محمد‌علی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و خواجویی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد احمد گروهی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان خاطراتی از شهدا و شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حضور بیش از هزار شهید گلگون کفن در گلزار شهدای کرمان این مکان را به یک مکان بسیار معنوی تبدیل کرده است.

رئیس بنیاد شهید: "حاج‌قاسم" توطئه دشمنان برای نابودی اسلام به‌دست تکفیری‌ها را نقش‌برآب کردحلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکسنخستین موزه دفاع مقدس کشور با تدبیر حاج قاسم در استان کرمان ساخته شد

به گزارش تسنیم مزار مطهر سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان در تمام ساعات شبانه روز میزبان خیل عظیمی از مردم برای زیارت مرقد سیدالشهدای جبهه مقاومت از سراسر کشور و جهان است.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان شهدای دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان شهدای دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر