Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیغام فتح| حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: دفاع یعنی دفاع مردم، نقش مردم یعنی نقش 100 درصدی، چون اگر کمک مردم نبود دفاعی رقم نمی‌خورد، دفاع و مقاومت در برابر دشمنی که از بیرون به کشور هجوم آورده جز با کمک نیروهای مردمی و ظرفیت‌های درون یک جامعه امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کشوری یا ملتی در تاریخ خود نقاط فراز و فرودی داشته‌اند که طلایی‌ترین و بی‌بدیل‌ترین نقطه افتخار ملت ایران، دوران دفاع مقدس است، چون به شهادت تاریخ همه بر ما هجوم آوردند و ملت ایران یکه و تنها، با دست خالی ایستاده بود و حتی یک وجب از سرزمین را هم به دشمن واگذار نکرد، این زیباترین قسمت تاریخ ملت ایران است که برای اهدافش مقاومت و ایستادگی کرد و ثمره‌اش را هم که عقب‌نشینی دشمن بود را چشید.

وی در ادامه تاکید کرد: دفاع مقدس به کمک مردم به پیروزی رسید، در ابتدای انقلاب برخی از ساختارهای ارتش به‌‌هم ریخته بود، سپاه هم تازه شکل گرفته بود و کشور نیرویی برای مقاومت نداشت، لذا بدون پشتوانه مردم به هیچ نتیجه مطلوبی نمی‌رسیدیم، این دستاورد بزرگ را باید پاس داشت و به درستی به نسل‌های آینده انتقال داد و آن طور که شایسته است از اسطوره‌ها و ارزش‌هایش حمایت کرد.

جعفری در ادامه تاکید کرد: آنچه که دفاع مقدس جمهوری اسلامی را ماندگار و بی‌بدیل کرده، ارزش‌های فرهنگی است که حاکم بر آن دفاع بود، این ارزش ها تلفیقی از مبانی دینی، ملی و اخلاقی است و در راس همه این‌ها حرکت در راه خدا، یعنی اخلاص است، سه عامل مهم یعنی اخلاص، روحیه جهادی و ساده‌زیستی تلفیقی در هم آمیخت که بهترین تابلوی عصر ملت ایران را به نقاشی کشید و به تماشای جهانیان گذاشت.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: جعفری امیرقلی بروجن نماینده مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس ملت ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی