Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار سوپرجام اروپا بین ۲ تیم بایرن مونیخ و سویا از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر بوداپست آغاز شد.

بایرن بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۲ گنبری اولین ضربه را به سمت دروازه سویا زد که ثمری برای این تیم نداشت.

بعد از فشار اولیه بایرن تیم سویا در زمین بالاتر آمده است و حمله‌های مونیخی‌ها را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دقیقه دهم ۲ تیم در میانه زمین در حال محک زدن یکدیگر هستند.

دقیقه یازدم تیم سویا در یک نفوذ از سمت راست زمین و ارسال خسوس ناواس به دروازه بایرن نزدیک شد که داوید آلابا با برخورد به راکیتیچ مرتکب پنالتی شد. لوکاس اوکامپوس با فریب نویر ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا سویا در دقیقه ۱۳ از بایرن پیش بیفتد.

دقیقه ۲۰ بایرنی‌ها می‌توانستند روی یک ضربه کرنر به گل برسند که مدافعان سویا توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۲ لواندوفسکی در سمت راست محوطه پاسی را به مولر مقابل دروازه رساند که ضربه مولر با دخالت دروازه بان سویا به کرنر رفت.

در این دقایق بایرن جلوتر آمده و سعی دارد با مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گل خورده را جبران کند.

دقیقه ۲۶ مولر در یک نفوذ به عمق دفاع سویا توپ را در موقعیت خوبی به پاوارد رساند که او با یک ضربه نه چندان با دقت توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۳۰ نویر در جریان بازی با یک ضربه بلند پشت مدافعان سویا، لواندوفسکی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد، اما ضربه مهاجم لهستانی بایرنی‌ها به راحتی توسط دروازه بان مهار شد.

دقیقه ۳۴ لئو گورتزکا با همکاری خوب مولر و لواندوفسکی در محوطه جریمه سویا صاحب توپ شد که با یک ضربه بغل پا و دقیق دروازه را باز کرد تا بازی یک بر یک به تساوی کشیده شود.

بعد از گل تساوی بایرن بازی آرام‌تر دنبال می‌شود.

در نهایت نیمه اول سوپر جام اروپا ۲۰۲۰ با نتیجه یک بر یک مساوی بین ۲ تیم بایرن مونیخ و سویا به اتمام رسید.

در ابتدای نیمه دوم بازیکن سویا با یک پاس رو به جلو اوکامپوس را صاحب موقعیت کرد که سوله مدافع بایرن توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۱ سانتر دقیق سانه در ۶ قدم به لواندوفسکی رسید که او با یک ضربه سر توپ را به مولر داد و مولر پس از کنترل توپ دوباره توپ را به لوا داد و او با یک بقل پا دروازه سویا را باز کرد. با نظر کمک داور ویدویی لواندوفسکی زمان پاس سانه در آفساید بوده و گل مردود اعلام شد.

بازی سرعت قابل قبولی دارد و ۲ تیم رو به جلو بازی می‌کنند.

دقیقه ۵۹ سانه روی توپ برگشتی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه اش با پای مدافعان دور شد.

دقیقه ۶۲ کمیش روی یک ضربه ایستگاهی از کنار محوطه جریمه با یک پاس کوتاه گنبری را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه او با پای مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۶۳ سانه در مقابل دروازه در یک رفت و برگشت صاحب توپ شد و آن را تبدیل به گل کرد، اما در همان لحظه سوت داور به معنای اعلام خطای مهاجم بایرن به روی بازیکنان سویا به صدا درآمد تا این گل نیز مردود اعلام شود.

دقیقه ۶۶ تیم بایرن صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه سویا شد که شوت داوید آلابا با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶ گنبری به درون محوطه نفوذ کرد و با یک پاس کات بک لواندوفسکی می توانست صاحب موقعیت شود که مدافعان سویا توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۷۹ شوت زمینی مولر توسط بونو دروازه بان سویا مهار شد.

دقیقه ۸۸ تیم سویا در یک ضدحمله سریع با کمک سرعت ناواس به دروازه بایرن نزدیک شد و او با یک پاس خوب اوکامپوس را با نویر تک به تک کرد که در این رقابت نویر پیروز بود و دروازه بایرن را نجات داد.

نیمه دوم این دیدار گلی نداشت و ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک، برای تعیین قهرمان باید ۲ نیمه پانزده دقیقه ای دیگر با هم بازی کنند.

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ فوتبال سویا سوپرجام اروپا دروازه بان یک ضربه یک پاس او با یک دقیقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید. تیم ژابی آلونسو در این بازی ابتدا دو گل دریافت کرد و سپس دو گل زد تا از شکست فرار کند.

لورکوزن بازی را نسبت به حریف بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 جرمی فریمپونگ فرصت خوبی در محوطه جریمه برای گلزنی داشت که به جای شوت به سمت دروازه موقعیت عالی را هدر داد و مشخص نشد توپ را برای کدام بازیکن ارسال کرده است.

سرهو گیراسی در دقیقه 14 موقعیت خطرناکی ایجاد کرد و فقط یک سانتی متر کم داشت تا دروازه لورکوزن را باز کند که ضربه سر او درون محوطه جریمه از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

بازی دو تیم پس از هیجان اول بازی، به صورت پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 29 یک موقعیت خطرناک دیگر شکل گرفت. پس از اینکه ضربه فریمپونگ توسط الکساندر نوبل دفع شد، پاتریک شیک در نزدیکی دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او با فاصله به بیرون رفت.

دو تیم ظاهراً علاقه داشتند که بازی در نیمه اول گلی در پی نداشته باشند و بازی بیشتر در وسط زمین پیگیری شد تا اینکه در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی به پایان رسید.

کمی از نیمه دوم گذشته بود که لورکوزن خیلی زود غافلگیر شد. روی ارسال بلند به پشت مدافعان، الکس گریمالدو بعد از کنترل توپ ضربه خطرناکی به توپ زد که از بین پاهای لوکاس هرادکی عبور کرد و با واکنش این دروازه‌بان به تیرک خورد و بلوکه شد.

کریس فوریش که از سمت دیگر محوطه جریمه نزدیک شده بود این توپ را با ضربه پای چپ وارد دروازه میزبان کرد. این گل توسط VAR مورد بازبینی قرار گرفت و سپس توسط داور تایید شد.

لورکوزن هنوز این گل را هضم نکرده بود که زود، اشتوتگارت گل دوم را هم وارد دروازه هرادکی کرد. روی اشتباه خط دفاعی، دنیز اونداو موفق شد توپ را در نزدیکی محوطه جریمه از آن خود کرده و در حالیکه یک مدافع را مقابل خود می‌دید با ضربه به گوشه دروازه دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

این دو گل انگیزه زیادی به اشتوتگارت داده بود که آن‌ها در دقیقه 60 به گل سوم هم نزدیک بودند اما ضربه گیراسی از نزدیکی نقطه پنالتی با فاصله بسیار کم از سمت چپ دروازه به بیرون رفت.

لورکوزن در دقیقه 61 به گل رسید. میزبان طاقت نیاورد و زود به یکی از گل‌ها پاسخ داد. امین عدلی بعد از دریافت پاس گریمالدو در نزدیکی محوطه جریمه، با ضربه زمینی پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد و یکی از گل‌ها را جبران کرد.

لورکوزن در دقیقه 65 به گل دوم نزدیک بود که نوبل موفق شد طی دو مرحله دروازه اشتوتگارت را نجات دهد و گریمالدو و عدلی را در گلزنی ناکام بگذارد. میزبان هرچه برای به پایان نزدیک می‌شد فشار بیشتری وارد می‌کرد تا اینکه دقیقه 75 به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید کوسونو رد شد.

لورکوزن که حملات پی در پی را روی دروازه اشتوتگارت امتحان می‌کرد در دقیقه 87 نزدیک بود که گل سوم را دریافت کند اما واکنش به موقع هرادکی مانع از گلزنی گیراسی شد و دروازه لورکوزن نجات پیدا کرد.

بازی به دلیل اخطارها و برخوردهایی که بازیکنان دو تیم با یکدیگر داشتند با 5 دقیقه وقت اضافه همراه شد. این وقت اضافه زمان خوبی بود تا تیم تحت هدایت ژابی آلونسو که بیش از هر زمان دیگری رکوردشکست ناپذیری‌اش در خطر بود، نتیجه را تغییر دهد.

حملات متعدد لورکوزن بالاخره دقیقه 90+7 جواب داد و رابرت آندریش موفق شد ضربه ایستگاهی ارسال شده به محوطه جریمه را پس از ضربه زدن توپ به پای مدافع اشتوتگارت به گل تساوی تبدیل کند.

این گل هیجان ورزشگاه بای آرنا را دو چندان کرد چرا که قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا در یک بازی دیگر شکست ناپذیر باقی ماند و همچنین موفق شد نتیجه را در لحظات پایانی تغییر دهد. با این تساوی لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا