Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درپی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه فرش تابان مهر، وزیر تعاون دستور داد پیگیری‌های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درپی انتشار کلیپی کوتاه در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه «فرش تابان مهر» و اظهارات مهدی کلیددارزاده، رئیس هیئت مدیره شرکت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستیار ویژه خود دستور داد از سازمان تامین اجتماعی و معاونت‌های روابط کار و توسعه کار آفرینی و اشتغال پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهوری به دستگاه‌های مختلف در خصوص رسیدگی به این موضوع، نتایج بررسی‌های این وزارتخانه برای وی ارسال می‌شود.
به دنبال دستور صادره در طی دو روز گذشته بررسی‌های لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان آغاز شده و در حال پیگیری فوری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستور ویژه پیگیری کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است

رئیس اداره تعاون کاشان ضمن اشاره به هفته کارگر گفت: بخش تعاون در کاشان موفق عمل نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حسن اربابی ظهر امروز در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر اظهار داشت: کارگران با کمترین توقع بیشترین ثمره را برای جامعه دارند در حالی که ارزش کارگر در بیانات و روایات ائمه معصومین(ع) و پیامبر اکرم(ص) مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه 9 جزء از 10 جزء دین کار است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به قصر کارگر دارند و در فرمایشات اخیر خود صمیمانه از زحمات کارگران تشکر کردند و پیشرفت جامعه را مرهون تلاش کارگران می‌دانند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان مقام معظم رهبری عمل کارگران را در خدمت فرد و جامعه قلمداد کردند و ابراز داشت: یکی از جنگ‌های دشمن علیه نظام جنگ اقتصادی است در حالی که 70 درصد از جامعه کاشان قشر کارگری، کارفرمایی و صنعت تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه پایین‌ترین نرخ بیکاری را در شهرستان کاشان شاهد هستیم، گفت: عدم تبیین درست مقام کارگر یکی از نقاط است؛ نگاه اسلام به کارگر تبیین نگاه سرمایه‌ای است و همه جوامع اگرچه ممکن است که برای کارگران مراسم بگیرند اما نگاه سایر جوامع یک نگاه سرمایه‌ای نیست.

اربابی ضمن تقدیر از دستگاه‌های مختلف در برگزاری ویزه‌برنامه‌های هفته کارگر تصریح کرد: سال جدید سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و کارگران نقش موثری در تحقق شعار سال دارند اما چندین موضوع در شعار باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم و یکی از آن بحث تعاونی‌ها است.

وی تاکید کرد: متاسفانه در بخش تعاون کاشان آنچنان که شایسته است، موفق نبودیم و لازم است در راستای رونق فرهنگ ایجاد تعاونی‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم و از سوی دیگر باید مشاغل خرد به ویژه کارگاه‌های مشاغل خانگی را تقویت کنیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با بیان اینکه اختصاص تسهیلات هدفمند سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود، افزود: یکی از آثار هدفمندی تسهیلات ایجاد نیروگاه خورشیدی با اختصاص تسهیلات به شهروندان بود.

وی ضمن اشاره به تنوع خدمات مختلف در دستگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: کاشان در حوزه ورزش کارگری ظرفیت بالایی دارد در حالی که باید ما در حوزه سلامت جسمی و روانی نیروهای خود در منطقه کاشان تلاش کنیم و یکی از اقدامات ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری بوده به نحوی که در حال حاضر 98 خانه بهداشت کارگری در منطقه فعال است‌.

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

اربابی ضمن اشاره به غفلت از ظرفیت مجموعه رفاه کارگری در کاشان گفت: با کمک خیران و کمک اداره کل تعاون زمین فوتبال هفت نفره در مجموعه رفاه کارگری افتتاح و به بهره‌‌برداری می‌رسد و لازم است در حوزه ورزش کارگری توجه بیش از پیش از سوی دستگاه‌ها و خیران صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ