Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته ۵۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۳۵۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۴۱۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶ نفر است که از این تعداد سه مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه و دو مورد مربوط به شهرستان اسلام آباد غرب و یک مورد مربوط به شهرستان کنگاور است.

اوگفت: بر اساس این آمار از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد موارد فوت در شهرستان کرمانشاه به ۳۳۵ نفر، در اسلام آباد غرب به ۵۲ نفر و در کنگاور به ۲۳ نفر و مجموع جان باختگان ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۹۲ نفر رسید.

به گفته محمدی، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۲ هزار و ۴۹۹ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۵۰۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

اوادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۵۹ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس