Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@00:16:04 GMT

وعده انتقام خون حاج قاسم نزدیک است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۲۴۶

وعده انتقام خون حاج قاسم نزدیک است

نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دمشق گفت: بعضی از رزمندگان سوال می‌کنند که چه زمانی انتقام حاج خون قاسم گرفته خواهد شد؟ من به آنها می‌گویم وعده انتقام نزدیک است.

به گزارش مشرق، آیت الله طباطبایی اشکذری نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد به بیان مسائل دینی و حوادث مهم سیاسی منطقه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خطبه اول خود به عوامل هلاکت انسان از نگاه دینی اشاره کرد و با بیان روایاتی در این زمینه کبر، حسد و حرص را از مهمترین عوامل هلاکت انسان دانست.

آیت الله طباطبایی در خطبه دوم نمازجمعه با تاکید بر جاویدان بودن قیام سید الشهداء علیه السلام، آن را ثمره شهادت امام حسین علیه السلام عنوان کرد و تاکید نمود: خون مطهر امام حسین علیه السلام در طول تاریخ جاویدان مانده و خواهد بود و هرکس به ریسمان ایشان چنگ بزند و در این راه قدم بردارد چه کشته شود چه کشته نشود پیروز است.

وی ادامه داد: محور مقاومت امروز علی رغم فشارها و سختی های وارد آمده از طرف دشمن، همچنان همچون یک درخت تنومند ایستاده است و به سمت پیشرفت خود حرکت می کند.

آیت الله طباطبایی اظهار داشت: بعضی از رزمندگان سوال می‌کنند که چه زمانی انتقام حاج خون قاسم گرفته خواهد شد، من به آنها می‌گویم وعده انتقام  نزدیک است و برای دشمن جز ذلت و بدبختی چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس، بیان داشت: روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران باعث شد که در این جنگ سخت هشت ساله علی رغم مشکلات، پیروز شویم.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به عادی سازی روابط چند کشور خائن عرب با رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این خائنین احمق بدانند پیروزی واقعی در میدان جنگ رقم خواهد خورد نه در باغ کاخ سفید و به زودی از کار خود پشیمان خواهید شد.

آیت الله طباطبایی در پایان سخنان خود به ذکر مصائب خاندان اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین سوریه رهبر انقلاب نماینده ولی فقیه حاج قاسم نمازجمعه آیت الله طباطبایی دمشق آیت الله طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: همه خطاها زیر سر حب دنیا است و نباید بنده دنیا باشیم.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب تشیع حق این حضرت را در اسلام و مسلمین بالا توصیف کرد و گفت: این امام همان توانست معارفه و احکام دینی را به خوبی تبیین کنند و امروز به برکت تلاش‌های این امام، مذهب ما اسلام ناب جعفری است.

وی با عنوان اینکه حضرت امام زمان (عج) به امام صادق محبت والایی داشته است، افزود: ۴۰۰ نفر از شهدای مازندران روحانی و شاگرد مکتب امام صادق هستند و یادواره این شهیدان فردا در بهشهر برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از وجود پدیده سقط جنین در جامعه گفت: سالانه شمار زیادی از فرزندان حلال زاده سقط می‌شود و نباید ماماهای شریف تن به این کار پست و قتل نفس دهند و مسؤولان این آسیب بزرگ را مدیریت کنند.

امام جمعه ساری به حماسه وعده صادق انجام شده توسط سپاه اشاره واضافه کرد: هر حماسه‌ای نیازمند جهاد تبیین است و باید به مردم این فتح بزرگ را گزارش داد وگرنه در تاریخ ماند.

آیت الله لائینی روایتگری حماسه وعده صادق را لازم دانست و گفت: در حوزه اقتصادی و جهش تولید نیازمند وعده صادق هستیم و در این دولت هشت هزار واحد تولیدی راکد فعال شدند.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف مشکلاتی داریم و مسؤولان با وعده صادق این مشکلات را رفع کنیم.

امام جمعه ساری بر لزوم مشارکت و حماسه آفرینی در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: مرحله دوم انتخابات در برخی شهرهای استان برگزار می‌شود و باید مشارکت کرد.

آیت الله لائینی با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین گفت: صهیونیست‌ها در باتلاق گیر کردند وبدانند که امروز مظلومان جهان و فلسطین یقه ظالمان را چسییدند و تا تسویه کامل نکنند رها نمی‌کنند.

وی گفت: هزاران نفر از دانشجویان در حمایت از غزه قهرمان و فلسطین در حال اعتراض هستند و این نشان آن است که افکار جهانی جرثومه‌های فساد را تحمل نمی‌کنند و دوران حکومت صهیونیست غاصب به پایان رسیده است.

کد خبر 6095626

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد