Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت:در سه‌ ماهه نخست امسال از تعطیلی ۶۰ واحد تولیدی در این استان جلوگیری شد.

به گزارش قدس آنلاین، سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار گفت: امروز دستگاه قضا و قضات فعال در آن مکلف به حل مشکل صنایع و تولیدکنندگان در محل واحدهای تولیدی و صنعتی هستند،ادارات و سازمان‌ها نیز باید این رویه را داشته باشند و در محل این واحدها مشکلات را رفع کنند،این تکلیف بر مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون دادگستری خراسان رضوی اجرای مصوبات ستاد تسهیل را براساس قانون لازم‌الاجرا دانست و خاطرنشان کرد: مصوبات این ستاد توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان‌های خراسان رضوی باید برای اجرایی شدن پیگیری شود و اگر مشکلی حل نشد دستگاه مربوط باید پاسخگو باشد. مرتضوی با تأکید بر اینکه کارفرمایان در خط مقدم جبهه اقتصادی و کمک‌کننده به آبادانی کشور قرار دارند، تصریح کرد: امروز باید سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلفی همچون بانک‌ها، تأمین اجتماعی و غیره  موانع تولید را برای صنایع برطرف کنند و مدیر شرایط بحران باید جسور باشد. معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: این مسئله قابل‌قبول نیست که وقت کارآفرین و فعال اقتصادی توسط برخی از سازمان‌ها و ادارات با پشت‌میزنشینی گرفته شود، بلکه دغدغه کارآفرین تنها باید تولید باشد. وی بابیان اینکه یکی از اهداف دستگاه قضا در بازدید و سرکشی از واحدهای تولیدی شهرستان‌های خراسان رضوی آسیب‌شناسی و علت شناسی مشکلات واحدها است، گفت: پس از بررسی مشکلات راهکارهایی با هدف  توسعه و پیشرفت ارائه می‌شود تا جوانان بیشتری جذب به کار شوند. معاون دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: برخی از این موانع حقوقی بوده که نیاز به کمک دستگاه قضایی دارد و بعضی هم اداری است که باید دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس کمک کنند تا مشکل این واحد تولیدی مرتفع شود. مرتضوی بیان کرد: تغییر مدیر می‌تواند یک چرخه اقتصادی را به حرکت درآورد و امروز نگاه دادگستری خراسان رضوی نیز به سمت صنعت و حوزه اقتصاد رفته، بنابراین، باید فکر و اندیشه جهادی در اقتصاد داشت. منبع: صداوسیما انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولید خراسان رضوی دادگستری دادگستری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه