Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید مامقانی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم مسی در شبکه برق شازند در مناطق توره، شهباز، مهاجران و آستانه و روستاهای منطقه  لنجام شده و این برنامه در راستای کاهش خاموشی‌ها، کاهش سرقت‌ها، افزایش ضریب ایمنی شهروندان و بهبود مبلمان شهری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی بیان کرد: اضافه کردن پنج فیدر جدید فشار متوسط، نصب یک‌هزار و ۵۰ دستگاه کنتور برای تامین برق متقاضیان جدید شهری و اصلاح ۶۴۵ انشعاب، از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرتوزیع برق شهرستان شازند ادامه داد: اجرای ۴۰۰ طرح کلان و خرد و ایجاد و بهینه‌سازی شبکه برق با مجموع اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال، جمع‌آوری ۱۶۰  تیر برق در نقاط مختلف شهرستان و بازیافت و آماده سازی آن‌ها برای استفاده مجدد، نصب ۲۵۰  تیر برق جدید در نقاط مختلف شهرستان، نصب ۱۶۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر  با مشارکت دهیاری‌های شهرستان نیز از دیگر  فعالیت‌های  امسال در شازند بوده است.

مامقانی تصریح کرد: جمع آوری، ساماندهی و فروش بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ انشعاب برق، راه‌اندازی و بهره‌برداری کامل از پست شهدای شهباز و رفع مشکلات ولتازی و ظرفیتی بخش قره‌کهریز و شهرک صنعتی شهید بابایی، ایجاد معابر بلواری به طول یک‌هزار و ۸۰۰ متر و  نصب ۵۲ دستگاه چراغ  LED در شهر آستانه و تعمیرات و نگهداری سه هزار و ۹۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر و تست بیش از ۲۰ هزار کنتور برق نیز در این مدت صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: عقد قرارداد با ۲۵۰ کشاورز با دیماند پنج هزار و ۷۰۰ کیلو وات در تابستان سال جاری در راستای پیک‌سایی و تخفیف بهای برق در قبوض، عقد قرارداد با ۲۱ صنعت با دیماند چهار هزار و ۹۰۰ کیلو وات در تابستان  سال جاری و توزیع ۶۰۰ جلد کتابچه مدیریت مصرف در بخش‌های کشاورزی، خانگی و تجاری، از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان شازند در راستای پیک سایی است.

شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۱۳۲ هزار نفر جمعیت ساکن است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انرژی برق شازند مرمت پروندهٔ خبری قطب چهارم صنعت کشور در قاب خدمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انرژی برق شازند مرمت اراک استان مرکزی انرژی برق شازند مرمت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه با حضور یعقوبعلی نظری در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید گفت: همه تلاش ما نهایتاً باید منتج به رضایتمندی مردم بشود و در جهت رسیدن به این رضایتمندی باید خدمت‌رسانی تسریع شود.

وی بیان کرد: با توجه به ناترازی مصرف انرژی، اولین موضوع که باید در دستور کار قرار گیرد مدیریت مصرف است و رسیدن به این مهم در حوزه مشهد نیاز به یک بسته عملیاتی دارد.

نظری خاطرنشان کرد: در راستای تولید برق خورشیدی و استفاده از این ظرفیت می‌طلبد که یک بسته سرمایه‌گذاری در شهر مشهد تهیه شود.

لازم به ذکر است؛ که با استفاده از سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر امکان تشخیص خاموشی شبکه روشنایی معابر بدون تماس مشترکین و به صورت خودکار امکان پذیر بوده و در دستور کار گروه‌های عملیاتی جهت اصلاح و رفع عیب قرار می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به پایش ساعتی بار شبکه معابر، نمایش مکانی شبکه معابر، تعیین زمان دقیق روشن و خاموش شدن از طریق ثبت زمان طلوع و غروب خورشید در کنتور هوشمند اشاره کرد.

کد خبر 6099445

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار
  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد