Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حبیب الله ناظریان معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان هدف از تخصیص ایستگاه‌های روباز ورزش صبحگاهی در محیط‌های روباز در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹ در حین ورزش و حفظ سلامت ورزشکاران و مربیان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه تخصیص ایستگاه‌های روباز ورزش صبحگاهی بصورت روباز رایگان انجام می‌شود ادامه داد: حدود ۱۶۰ ایستگاه ورزشی در پارک‌های اصفهان وجود دارد که ۲۶ ایستگاه آن مختص ورزش بانوان است، بنابراین زنان و دختران هم براحتی می‌توانند از آن‌ها بهره گیرند.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این امر کمک شایانی به ورزش خواهد کرد اظهارداشت: بخشی از کمبود اماکن ورزشی بویژه محیط‌های روباز بواسطه این اقدام جبران خواهد شد و در راستای حفظ آمادگی ورزشکاران و بهبود اوضاع جسمی و تاکتیکی آنان مفید و موثر خواهد بود.

ناظریان با تاکید بر اهمیت همکاری برای قطع زنجیره انتقال ویروس بخصوص در فصل پاییز خاطرنشان کرد: وجود ایستگاه‌های ورزشی در پارک‌ها و مجاورت آن‌ها با فضای سبز شرایط تمرینی ورزشکاران را بهبود خواهد بخشید و هوای آزاد احتمال ویروس کرونا را به حداقل خواهد رساند.

او با بیان اینکه مسئولان هیات‌های ورزشی برای برنامه ریزی و گرفتن ساعت و سانس حضور در این محیط‌های ورزشی باید به معاونت ورزش شهرداری مراجعه کنند تصریح کرد: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی مستقر در پارک‌های اصفهان از بیمه شهروندی برخوردارند و این امتیازی برای افراد حاضر در آنهاست.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برپایی ورزش شهروندی و بخصوص صبحگاهی در محیط‌های مذکور همچنان پابرجاست گفت: همکاری و هم افزایی نهاد‌های اجتماعی و ورزشی در این خطه سبب رشد ورزش و تشویق بیشتر مردم به روی آوری به فعالیت‌های جسمانی و ارتقای ورزش قهرمانی خواهد شد.

جمعیت استان اصفهان بر اساس سرشماری سال ۹۵، حدود پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نفر است که ۳۹.۵ درصد از این رقم در کلانشهر اصفهان زندگی می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود اماکن ورزشی ویروس کرونا اجتماعی و ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذر باش عصر جمعه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهوری دستور داده‌اند تا از محل اعتبارات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده‌ای تلاش می‌کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می‌کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی وجرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می‌شود تصریح کرد: صندوق تأمین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

کد خبر 6089371

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران