Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از بازی استقلال برابر پاختاکور، نگاهی به وضعیت دو تیم داریم

تیم های استقلال و پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید فردا به مصاف یکدیگر بروند.

اطلاعات بازی

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
استقلال ایران - پاختاکور ازبکستان
شنبه 5 مهر 1399 ساعت 21:15
استادیوم الجنوب دوحه

ورزشگاه الجنوب دوحه وضعیت دو تیم

- پس از انصراف الوحده امارات، استقلالی ها دو دیدار برابر الشرطه عراق و الاهلی عربستان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در دیدار اول به تساوی رسیدند تا کار صعودشان به بازی پایانی دور گروهی برابر الاهلی عربستان کشیده شود. با این حال آن ها در این دیدار هم با سه گل پیروز شدند تا به عنوان تیم دوم از گروه A این رقابت ها صعود کنند.

- در آن سو هرچند صعود الهلال عربستان به عنوان صدرنشین به دور حذفی رقابت ها قطعی شده بود ولی ابتلای تعداد زیادی از اعضای این تیم به ویروس کرونا باعث شد تا AFC آن ها را از لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد و همین موضوع باعث شد پاختاکور صدرنشین گروه خود شود.

تیم استقلال

- استقلالی ها برای ورود به مسابقات آسیایی شرایط عجیبی را پشت سر گذاشتند. پس از حاشیه های فراوانی که میان مدیرعامل استقلال و فرهاد مجیدی شکل گرفت، مجیدی رفت و مجید نامجو مطلق هدایت آبی پوشان را به صورت موقت به عهده گرفت. با این حال نامجو مطلق توانست به همراه شاگردان خود از دور گروهی و بالاتر از الشرطه عراق صعود کند.

- نیمکت پاختاکور هم در آستانه بازی برابر استقلال شرایط عجیبی را تجربه می کند. شوتا آرولادزه، سرمربی پاختاکور به ویروس کرونا مبتلا شده و پیتر هویسترا، دستیار هلندی او ازبک ها را هدایت می کند.

پاختاکور

- آبی ها به احتمال فراوان در بازی فردا وریا غفوری را که در بازی برابرالاهلی عربستان دچار آسیب دیدگی شد، در اختیار ندارند.

وریا غفوری ستاره های دو تیم

- مثلث خط حمله در بازی های این فصل بسیار خطرناک نشان دادند. ارسلان مطهری هرگاه فرصت بازی پیدا کرده، عملکرد درخشانی داشته و از آن سو زوج شیخ دیاباته و مهدی قائدی هم بسیار خطرناک و هماهنگ بودند. علاوه بر این اسم ها، باید از علی کریمی، مغز متفکر استقلالی ها هم نام برد.

تیم ازبکستانی برای پیروزی برابر استقلال باید برنامه ویژه ای برای مهار این چهار بازیکن داشته باشد.

مهدی قائدی و شیخ دیاباته

در آن سمت ستاره بی چون و چرای تیم ازبکستانی، نامی آشنا برای استقلالی هاست. جلال الدین ماشاریپوف که چندین بار نامش پیرامون باشگاه استقلال می چرخید، بدون هیچ تردیدی ستاره ازبک هاست.

مسعود ریگی، هافبک دفاعی  آبی ها احتمالا روز سختی برای مهار هافبک فانتزی باز پاختاکوری ها دارد.

جلال الدین ماشاریپوف

همچنین بخوانید:

استقلال 5-4 پاختاکور / به یاد آتش بازی ستاره های جذاب!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید