Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:24:00 GMT

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۵ مهر)

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۹۵۲

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۵ مهر)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه با گسترش استفاده مردم از رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه یکی از جلوه‌ها و چشم انداز‌هایی که هر انسانی ساعات بسیار زیادی از روز را با آن مواجه است، تصویر پس‌زمینه دسکتاپ و گوشی خود محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعات نشان می‌دهند انتخاب نوع تصاویر پس زمینه رایانه‌های شخصی و تلفن همراه نقش تاثیرگذاری در ایجاد روحیه‌های مختلف در انسان بازی می‌کند.

در همین رابطه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه برترین تصاویر پس‌زمینه در سطح جهان را برای مخاطبان خود جمع‌آوری و امکان دانلود آن‌ها را فراهم می‌کند. در ادامه می‌توانید ۱۰ تصویر برتر پس‌زمینه مربوط به روز ۵ مهر را دریافت نمایید:

(نکته: برای دریافت تصاویر در سایز اصلی بر روی لینک مرتبط به آن کلیک کنید)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصاویر با کیفیت تصاویر پس زمینه پس زمینه جذاب پس زمینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف