Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@23:04:07 GMT

سهمیه ۳ درصدی جذب معلولان در شهرداری شهرکرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۶۲۸

مدیر سرمایه انسانی شهرداری شهرکرد گفت: طبق قانون سه درصد از سهمیه استخدام در شهرداری از معلولان است.

مصطفی تجاره در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق قانون سه درصد از سهمیه استخدام در شهرداری متعلق به معلولان و ۲۵ درصد متعلق به فرزندان ایثارگران و جانبازان است.

وی افزود: سال ۹۳ آزمون استخدامی برای جذب نیرو در شهرداری برگزار شد که از این افراد، تعدادی آقا و خانم برای استخدام در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین شهرداری جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سرمایه انسانی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: سال ۹۸ نیز آخرین آزمون استخدامی در شهرداری شهرکرد برای جذب آتش‌نشان برگزار شد که تنها آقایان بکارگیری شدند.

تجاره خاطرنشان کرد: در آخرین آزمون استخدامی دو نفر از استخدام شدگان از معلولان و شش نفر نیز از فرزندان ایثارگران بودند.

وی تاکید کرد: طبق قانون اگر با اعمال سهمیه ۲۵ درصد فرزندان ایثارگران بالای ۲۵ درصد، کسی در آزمون جذب نشد می‌توانیم به میزان پنج درصد، از سهمیه ایثارگران زیر ۲۵ درصد برای بکارگیری نیرو استفاده کنیم.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری شهرکرد گفت: درخواست استخدام ۴۰ نفر نیروی جدید در واحدهای مختلف شهرداری به مقامات مافوق ارائه شده که در صورت موافقت، سال برگزاری آزمون و فرایند جذب نیز مشخص خواهد شد.

کد خبر 446237

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهرداري شهركرد استخدام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری شهرکرد ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش پیش از این گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیرماه اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهرماه کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

tags # معلم ، آزمون استخدامی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • آزمون‌های استخدام ۱۲ آتش‌نشان جدید در یزد برگزار شد
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام