Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز شنبه، پنجم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/7/5؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پرسپولیس ایران 4-0 الشارجه امارات / مقتدر، جذاب و دوست داشتنی

پرسپولیس ایران و الشارجه امارات در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آل کثیر، شجاع خلیل زاده و وحید امیری در نیمه اول و مهدی عبدی در نیمه دوم برای پرسپولیس گلزنی کردند. با این نتیجه پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

پیش بازی استقلال - پاختاکور؛ عبور از ازبک ها برای پیشروی در آسیا

تیم های استقلال و پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید فردا به مصاف یکدیگر بروند.

جزییات تصادف امیرحسین صادقی با موتور | کاپیتان سابق استقلال در انتظار عمل پیوند انگشت

امیرحسین صادقی دچار سانحه رانندگی شده است.

به گزارش طرفداری، امیرحسین صادقی ساعتی پیش دچار سانحه رانندگی شده است. مدافع سابق استقلال به شدت از ناحیه سر، گردن و دست دچار آسیب دیدگی شده و فردا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. گویا امیر حسین صادقی سوار موتور بوده که با یک اتومبیل تصادف می کند و در این سانحه علاوه بر آسیب دیدگی از ناحیه سر، گردن و دست، یک انگشت او هم به شدت آسیب می بیند که فردا قرار است عمل پیوند انگشت را پشت سر بگذارد.

گفته می شود خطر جدی رفع شده و صادقی تحت درمان است.

بایرن مونیخ 2-1 سویا؛ سوپرکاپ اروپا، آخرین هدیه خاوی مارتینز به باواریایی ها

بایرن مونیخ موفق شد در وقت های اضافه از سد سویا، قهرمان لیگ اروپا عبور کرده و فاتح سوپرکاپ اروپا شود. این چهارمین جام باواریایی ها بود.

لوییس سوارز قراردادش را رسما با اتلتیکو مادرید امضا کرد / عکس

لوییس سوارز مهاجم 33 ساله اروگوئه ای پس از شش سال از بارسلونا جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش طرفداری، بامداد پنجشنبه باشگاه بارسلونا تایید کرد که لوییس سوارز با قراردادی رایگان همراه با 6 میلیون یورو پاداش به اتلتیکو مادرید پیوسته است. امروز عصر لوییس سوارز در تست پزشکی اتلتیکو مادرید شرکت کرد و پس از قبولی در تست پزشکی، رسما قرارداد دو ساله اش با اتلتیکو مادرید را به امضا رساند.

صبحانه ورزشی 1399/7/5؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی محمود خوردبین در جشن تولد سلطان علی پروین رضا قوچان نژاد ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی کایل واکر در تمرینات روز گذشته منچسترسیتی! اینتر در تبلیغ برند Boss در هفته مُد صبحانه ورزشی 99/7/5؛ بسته ویدیویی صبح شنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید