Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  مهندس سید علی اکبر صباغ ،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این شرکت به لطف الهی توانسته است اقدامات ارزشمندی را در حوزه ثبت خاطرات و دلاورمردی های همکاران رزمنده و ایثارگر به انجام برساند.
سیدیعقوب محمد مرادی،  مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به فرمایش رهبری  که فرموده اند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی بسیار ارزشمند و یکی از مهمترین اولویت ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با تشکر از تلاش های مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در ثبت خاطرات رزمندگان این شرکت  افزود: شرکت برق منطقه ای سمنان از اولین شرکتهای مجموعه وزارت نیرو می باشد که توانسته است اقدامات ارزشمندی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به انجام برساند.
مشاور امور ایثارگران در وزارت نیرو، تهیه و چاپ "کتاب ساعت ۵ بود "که حاوی خاطرات رزمنده ،جانباز و آزاده سرافراز حسین سهمی از کارکنان قدیمی شرکت برق منطقه ای سمنان می باشد را کاری فاخر و ویژه دانست و افزود: هرچند هم اکنون آزاده سرافراز حسین سهمی از کارکنان وزارت نیرو می باشند ولی در ثبت خاطرات زیبای این همکار گرامی ، شرکت برق منطقه ای سمنان کار ارزشمند و خوبی را به چاپ رسانده است.
مصطفی حسینی ، رئیس حوزه هنری استان سمنان نیز یکی از برنامه های این حوزه را تدوین و چاپ کتاب های پیرامون دفاع مقدس دانست و افزود : کتاب " ساعت ۵ بود " یکی از کتاب های عرصه دفاع مقدس می باشد که با قلمی روان و زیبا به نگارش در آمده و حوزه هنری استان در نظر دارد کتاب صوتی آن را نیز بزودی ، آماده و در دسترس علاقمندان قرار دهد . 
حسینعلی احسانی ، مولف "کتاب ساعت ۵ بود " با بیان ویژگی های خاطرات آزاده سرافراز ، حسین سهمی افزود : آنچه که موجب ثبت خاطرات این آزاده گرانقدر شد ، روحیه شجاعت و ایثار وی می باشد که علیرغم مجروحیت چندین باره ، باز هم در جبهه ها حضوری فعال داشته تا بالاخره در سال۱۳۶۳به اسارت نیروهای بعثی عراق در    می آید.
در ادامه حسین سهمی ، روایتگر کتاب ساعت ۵ بود به بیان خاطراتی از دوران جنگ و مدت اسارت خود پرداخت .
در پایان با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ، مجری فرهنگی دینی و مذهبی و امور ایثارگران شرکت توانیر، رئیس حوزه هنری استان سمنان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از کتاب های " ساعت ۵ بود " و " روایت روشنایی در نگاه تصویر " رونمایی شد.

46

کد خبر 1436491

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان شرکت برق منطقه ای سمنان امور ایثارگران ثبت خاطرات ساعت ۵ حسین سهمی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد