Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@02:28:09 GMT

تدوین «بچه زرنگ» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۶۳۹

تدوین «بچه زرنگ» به پایان رسید

کار تدوین انیمیشن «بچه زرنگ» محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا به اتمام رسید.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در امتداد آخرین فرآیند‌های مربوط به تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، کار تدوین این فیلم نیز به تازگی به پایان رسیده است.

حسن ایوبی که پیش از این در فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» با گروه هنر پویا همکاری داشته است، تدوین انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» را نیز در موعد مقرر به اتمام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایوبی در این باره اعلام کرد: سعی کردیم تمام تجربیاتی که در ۲ فیلم سینمایی قبلی به دست آمده بود، در این فیلم به کار بسته شود و می‌توانم بگویم چه به لحاظ تکنیکی و چه به لحاظ قصه‌پردازی شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در انیمیشن ایران خواهیم بود.

این تدوینگر سینمای ایران ادامه داد: کار تدوین انیمیشن، کار دقیق، پیچیده و زمان‌بری است و «بچه زرنگ» هم پروژه سنگین و بزرگی بود که فرآیند تدوین آن از تدوین اولیه روی استوری‌ریل فیلم آغاز شد و با تدوین نهایی و فاین کات روی رندر‌های اولیه فیلم، به اتمام رسید.

وی ادامه داد: تدوین این فیلم از حیث تعداد پلان‌ها و برخی جزییات دیگر، تجربه منحصر به فردی برایم بود.

ایوبی در انتها بیان کرد: گروه هنر پویا سعی کرده به عنوان یک تیم متخصص از تجربیات آثار پیشین خود به بهترین شکل بهره ببرد و مطمئن هستم «بچه زرنگ» می‌تواند نظر کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و اهالی سینما را به درستی به خود جلب کند.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است ...»

«بچه زرنگ» به عنوان اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان در دست ساخت است.

هنر پویا تا امروز تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران، در کارنامه خود داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انیمیشن های ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای ایران گروه هنر پویا بچه زرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری