Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم گفت: افتخارآفرینی در مسابقات یونیورسیاد یکی از بزرگ‌ترین اهداف ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش‌های وزارت علوم و تحقیقات در حال برگزاری است.

منصور غلامی وزیر علوم که ریاسیت مجمع را بر عهد داشت، در حاشیه این مجمع اظهار داشت: این فدراسیون یکی از فدراسیون‌های مهم ورزش کشور است زیرا وضعیت ورزشی دانشجویان کشور را پیگیری می‌کند و مجموعه‌ای از وزارت‌ها شامل ورزش، علوم و بهداشت پشتوانه این فدراسیون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های کاندیداها را شنیدم و هرکدام انتخاب شوند قطعا برنامه‌های راهبری فدراسیون را پیش خواهند برد. ما خط‌مشی‌ها را تذکر داده‌ایم و امیدواریم که ضمن پوشش عمومی، معرفی و پرورش استعدادهای برتر را برای نیل به قهرمانی در ورزش‌های دانشگاهی سپری کنیم.

وی افزود: ورزش‌های دانشجویی‌ بسیار مهم است و از همین رو ایونت‌های بین المللی نیز بحث مهمی است. فارغ از تعداد داوطلبان، حضور و افتخارآفرینی در مسابقات یونیورسیاد یکی از بزرگ‌ترین اهداف ماست و ما سوابق و رتبه‌های خوبی را هم طی این سال‌ها داشته‌ایم که نشان می‌دهد خدا را شکر انتخاب‌ها صحیح بوده و به سمت کیفی‌سازی فدراسیون پیش می‌رویم.

غلامی در پایان تاکید کرد: وزارت علوم تمام تلاش خود را برای حمایت از فدراسیون‌ها داشته ولی این کافی نیست و موفقیت‌های بیشتر نیازمند توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان هم هست. بخش قابل توجهی از جوانان و دانشجویان زیر پوشش این فدراسیون هستند و این امر قطعا نیاز به حمایت بیشتر دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد