Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اتابک روز شنبه در مراسم افتتاح مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به موفقیت بزرگ صنعت فولاد ایران در شرایط سخت تحریم‌ها افزود: در وضعیت  بدعهدی طرف‌های خارجی و تحت سخت ترین تحریم‌ها، نیروهای متخصص ایرانی توانستند بدون حضور حتی یک متخصص خارجی، احداث مرحله دوم از فولاد کاوه جنوب کیش را تکمیل کنند

وی بیان داشت: مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش درسال جهش تولید و درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسید و این در شرایطی است که برای نخستین بار در کشور یک خط تولید فولادی، به صورت کامل، به دست متخصصان ایرانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس با تاکید بر اینکه این تجربه ارزشمندی برای مهندسان و نخبگان کشور است، گفت: اگر فقط بخواهیم بگوییم کاری را با تکیه بر توان داخلی انجام دادیم، نمونه آن، طرح بزرگ مرحله دوم فولادسازی در شرکت فولاد کاوه جنوب است.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و بازدید از گمرکات استان صبح امروز شنبه وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت صنعت ومعدن و تجارت، وزیران جهادکشاورزی و راه و شهرسازی، رییس کل بانک مرکزی، رییس کل گمرک ایران و رییس بنیاد مستضعفان؛ جهانگیری را در سفر یک روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

افتتاح مرحله دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس، بازدید از بندر و گمرک شهید رجایی و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون اول رییس جمهوری به هرمزگان است.

برچسب‌ها فولاد افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی اسحاق جهانگیری هرمزگان پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی اسحاق جهانگیری هرمزگان فولاد افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی اسحاق جهانگیری هرمزگان اخبار کنکور فولاد کاوه جنوب مرحله دوم فولاد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. آ

قامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

کد خبر 6092633

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر