Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: برخی نمایندگان مجلس دهم سالی ۲ بار واکسن آنفلوآنزای رایگان می‌زدند و بهتر است برای شفاف‌سازی، لیستی از نمایندگان دریافت‌کننده این واکسن منتشر شود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس دهم در هر سال دو بار واکسن آنفلوآنزا در درمانگاه مجلس می‌زدند این در حالی است که آقایان کواکبیان و محمود صادقی نماینده دوره قبلی مجلس که به خرید واکسن آنفلوآنزا توسط بهداری مجلس یازدهم انتقاد می‌کنند در حالی که بایستی شفاف سازی کنند که تاکنون چند بار از این واکسن‌های رایگان در مجلس استفاده کرده‌اند؟

سلیمی گفت: پرونده حضور نمایندگان مجلس که به بهداری مراجعه کرده و واکسن آنفلوآنزا در طول سالیان گذشته دریافت کرده‌اند مشخص و روشن است و بر اساس این آمار‌ها برخی نمایندگان سالی دوباره واکسن آنفلوآنزا زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به نظر می‌رسد باید لیست نمایندگان مجلس دهم که سال‌های گذشته از این واکسن استفاده کردند برای شفاف سازی منتشر شود تا مردم بدانند چرا عده‌ای علیه مجلس یازدهم جوسازی می‌کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس در پایان گفت: برخی نمایندگان مجلس دهم در پایان دوره به دروغ اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا شدند که گذشت زمان کذب بودن حرف‌شان را ثابت کردند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس دهم نمایندگان مجلس دهم واکسن آنفلوآنزا برخی نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت تمام قد یک نماینده مجلس از همایش لاکچری قالیباف/ توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه‌ای در راه آهن بروند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامحسین رضوانی، نماینده تهران در مجلس، در رابطه ریاست احتمالی مجلس آینده اظهار کرد: تا زمانی که مجلس به شکل رسمی تشکیل نشده نمی توان در این رابطه اظهارنظر کرد.

او در گفتگو با منیبان، در رابطه با همایش لاکچری اخیر قالیباف در هتل تهران و حواشی آن اظهار کرد: این برنامه کاملا روتین بوده و قالیباف اشتباهی مرتکب نشده است.

رضوانی تاکید کرد: همیشه در آغاز مجالس برای کسانی که به مجلس راه یافته‌اند برنامه توجیهی ۲-۳ روزه تشکیل می‌دهند و کاری کاملا روتین و معمول همه دوره‌ها بوده است. در دوره قبلی هم، وقتی انتخاب شدیم یک برنامه ۲-۳ روزه آموزشی برای ما گذاشتند.

او یادآور شد: قالیباف برنامه لاکچری نگرفته است و دفعه قبل و در سال ۹۸ این برنامه در هتل تهران برگزار شد.

رضوانی تصریح کرد: هر هزینه ای که قالیباف کرده قبلا هم انجام شده است برخی دوست دارند فقط به حواشی بپردازند. همین هتل و برنامه‌های توجیهی در سال ۹۸ برگزار شد، من در برنامه‌های توجیهی نبوده‌ام ولی قاعدتا همان برنامه بوده و چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است.

رضوانی خاطرنشان کرد: ندیدم در سال ۹۸ کسی سروصدا کند همین کسانی که الان سروصدا می‌کنند چرا آن زمان هیچ حرفی نزدند؟ مثلا توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه ای در راه آهن بروند؟ اگر چنین چیزی را می خواهند بگویند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904293

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد یک نماینده مجلس از همایش لاکچری قالیباف/ توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه‌ای در راه آهن بروند؟
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟