Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:32:06 GMT

روزانه تا ۶۰ خودرو در استان سمنان گازسوز می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۵۴۳۹

روزانه تا ۶۰ خودرو در استان سمنان گازسوز می‌شود

به گزارش ایرنا، علی اکبر عرب عامری روز شنبه در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت و فراورده های نفتی فدک سمنان افزود:  ۲ کارگاه گازسوز کردن خودروها در استان وجود داشت که طی هفته گذشته ۲ کارگاه دیگر نیز به این چرخه اضافه شد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از یکهزار تبدیل و دوگانه سوز کردن خودروها در کارگاه های استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان درباره ذخایر سوخت در این استان افزود: اکنون سه انبار سوخت و فرآورده های نفتی در استان و در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان با بهترین شرایط پدافندی وجود دارد.

 وی اضافه کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین و ۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در شرایط عادی از محل انبارها توسط جایگاه های سوخت در استان سمنان به صورت ماهانه توزیع می شود.

عرب عامری جایگاه سوخت و فرآورده های نفتی فدک سمنان را هفتاد و ششمین جایگاه استان دانست و بیان کرد:  ۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید نیز در  بحث تامین نفت سفید خانوارهای روستاهای فاقد گاز در استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع با امکان برخورداری خانوارهای فاقد گاز و همچنین دوگانه سوز کردن رایگان خودروها در دستور کار دولت قرار دارد.

وی یادآور شد: وجود یک جایگاه در ورودی شهر سمنان از سمت تهران نیاز بود که جایگاه فدک سمنان به همین منظور پیش‌بینی و به همت سرمایه‌گذار بهره‌برداری شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: تعداد محدود جایگاه های عرضه نفت گاز در سمنان یکی از کمبودها در این حوزه است که در صورت تمایل متقاضی آمادگی وجود دارد تا تعداد جایگاه افزایش یابد.

در این آیین علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سیدعباس دانایی فرماندار و جمعی از مسوولان استان و شهرستان سمنان حضور داشتند.

برچسب‌ها سمنان خودرو شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گاز ستاد سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان خودرو شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گاز ستاد سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی سمنان خودرو شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گاز ستاد سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است