Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی آمارهای گلزنی در لیگ قهرمانان نشان می دهد که رئال مادرید برای تکرار قهرمانی هایش در این رقابت ها چه کار دشواری پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بدون خط آتش قدرتمند، کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار دشوار است و رئال مادرید این را به خوبی می داند. این را آمارها هم نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان فصل 20-2019 توانست 43 گل به ثمر برساند؛ در حالی که بازی های مراحل یک چهارم و نیمه نهایی، رفت و برگشت نبود. بایرن در 10 سال گذشته صاحب بهترین خط حمله لیگ قهرمانان است.

 

 

 

 

جالب اینکه لیورپول سال 2019 با کمترین گل زده در میان تیم های قهرمان توانست جام را بالای سر ببرد. شاگردان یورگن کلوپ تنها 24 گل به ثمر رساندند که حتی از چلسی روبرتو دی متئوی سال 2012 نیز کمتر بود اما این یک مورد استثنایی است.

متوسط گلزنی تیم قهرمان چمپیونزلیگ در 10 سال گذشته 32 گل است و در سه قهرمانی از 4 قهرمانی رئال در این دهه، کهکشانی ها بیش از 32 گل به ثمر رساندند.

 

 

 

 

رئال سال 2014 توانست برای دهمین بار فاتح لیگ قهرمانان شود و این کار را با ثبت 41 گل انجام داد.  20 گل در مرحله گروهی و 21 گل در مراحل حذفی. متوسط گلزنی رئال تحت هدایت آنچلوتی 3.15 بود. این بهترین آمار گلزنی رئال مادرید در یک فصل از لیگ قهرمانان محسوب می شود. سال 2106 رئال مادرید با زدن 28 گل و متوسط گلزنی 2.15 توانست برای یازدهمین بار قهرمان شود. سال 2017 رئال 36 گل زد و سال 2018 نیز رئال با زدن 33 گل توانست جام را بالای سر ببرد و در همه این افتخارات، نقش رونالدو و گلزنی هایش غیر قابل انکار است.

 

 

 

 

از سال 2018 که رونالدو رئال را ترک کرد، این تیم دیگر نتوانسته از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز فراتر برود.  فصل 19-2018 رئال 12 گل زد و فصل گذشته نیز 14 گل. متوسط گلزنی رئال 1.8 بود در حالی که با حضور رونالدو متوسط گلزنی این تیم از 2 پایین تر نمی آمد. رونالدو فقط در سال 2014 و در لادسیمای رئال توانسته بود 17 گل به ثمر برساند.

 

رئال در حالی امسال پای به لیگ قهرمانان می گذارد که ترکیب خط حمله خود را حفظ کرده و هیچ مهاجم جدیدی جذب نشده است. امیدی به قهرمانی کهکشانی ها در لیگ قهرمانان 21-2020  خواهد بود؟

 

کریم بنزما رئال مادرید لیورپول یوونتوس بایرن مونیخ زیدان (سرمربی) کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما رئال مادرید لیورپول یوونتوس بایرن مونیخ زیدان سرمربی کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان رئال مادرید متوسط گلزنی گل به ثمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بیشتر از کریستیانو رونالدو با رئال مادرید قهرمانی لالیگا کسب کرده است. دیروز قهرمانی 36 رئال مسجل شد و به این ترتیب وینی توانست به سومین قهرمانی خود در لالیگا برسد که یکی بیشتر از کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو علی‌رغم اینکه یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده، تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد (2012 و 2017). بله، او چهار لیگ قهرمانان، سه جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرجام اروپا، دو کوپا دل ری و دو سوپرجام اسپانیا را نیز با رئال کسب کرد.
وینی در سال‌های 2020، 2022 و 2024 توانسته با رئال قهرمان لالیگا شود. وینی همچنین یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اسپانیا و در مجموع یازده جام با رئال کسب کرده در حالی که فقط 23 سال سن دارد. وینی می‌تواند امسال با رئال دومین لیگ قهرمانان خود را نیز فتح کند.

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح