Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر گفت: عصر امروز یک گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت زنی و انجام ماموریتهای محوله بود که اشرار مسلح در این هور با آنان درگیر شدند.

وی اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه سروان مقداد بویر و استوار عبدالله مومنی نژاد از پرسنل هنگ مرزی دشت آزادگان  به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر از پرسنل این مرزبانی مجروح که به بیمارستان منقل و تحت مداوا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان  خوزستان اضافه کرد: در این درگیری اشرار مسلح نیز متحمل خسارات و تلفاتی شده اند که به محض تکمیل اطلاعات اخبار آن از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

وی گفت: شهادت این ۲ نیرو نه تنها عزم و اراده پرسنل جان برکف مرزبانی در دفاع از کیان اسلامی را کم نخواهد کرد بلکه آنان مصمم خواهند شد با تمام توان و قدرت بیشتر ضمن حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و قاچاقچیان حاضر در مرزها برخورد قاطعی انجام دهند.

سردار پاکباز اضافه کرد: شهادت جزو افتخارات فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران  در مرزبانی است و نیروهای مرزبانی هیچگاه اجازه نخواهند داد که اشرار و قاچاقچیان خللی در مرزها به وجود آورند و یا موجب سلب امنیت و آسایش مردم شوند.

قاچاق دام و کالا از مرزهای خوزستان و عراق و حتی هور العظیم مسبوق به سابقه بوده و طی ماههای گذشته نیروهای مرزبانی چند محموله دام  در حال خروج در محدوده مرزهای دشت آزادگان با خوزستان را توقیف کردند. 

برچسب‌ها دشت آزادگان خوزستان مرزبانی ناجا مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دشت آزادگان خوزستان مرزبانی ناجا مرزبانی دشت آزادگان خوزستان مرزبانی ناجا مرزبانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در دو روز گذشته مذاکرات مهمی با امیرعبداللهیان و علی باقری کنی داشتم.

وی افزود: بیش از یکسال قبل بیانیه‌ای صادر کردیم که سند مهمی در خصوص سطح همکاری‌های ایران و آژانس در حوزه پادمانی بود. این سند گام‌های اضافی که طرفین باید اتخاذ کنند را تعریف می‌کند. امروز توافق کردیم که این سند ادامه پیدا کند.

گروسی با تأکید بر اینکه سند ماه مارس کماکان معتبر است، بیان کرد: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آژانس انرژی اتمی باید بداند شرایط تغییر کرده و ایران به عقب باز نمی‌گردد
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران