Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:44:50 GMT

«آتلانتیس» نماینده اوکراین دراسکار ۲۰۲۱ شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۱۲۴۴

«آتلانتیس» نماینده اوکراین دراسکار ۲۰۲۱ شد

به گزارش افکارنیوز،

فیلم «آتلانتیس» ساخته والنتین واسیانوویچ به عنوان نماینده اوکراین به اسکار معرفی شد.

این فیلم در رقابت با ۲ فیلم دیگر اوکراینی شامل مستند «زمین آبی مثل یک پرتقال است» ساخته آیرینا تسیلیک و کمدی «افکار من بی‌صدا هستند» از آنتونیو لوکیچ به عنوان نماینده اوکراین انتخاب شد.

اوکراین ابتدا یک فهرست بلند از فیلم‌های برترش را انتخاب کرد و بعد از میان یک فهرست نهایی شامل ۳ فیلم، فیلم نماینده‌اش را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آتلانتیس» درامی در آینده نزدیک است که داستانی ضد آرمانشهری را روایت می‌کند که در آینده‌ای پساصنعتی می‌گذرد.

این فیلم در هفتاد و ششمین دوره جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش افق‌ها شد و یک موفقیت تاریخی را برای اوکراین ثبت کرد.

«آتلانتیس» امروز ۲۶ سپتامبر در برنامه رقابتی بین‌المللی جشنواره فیلم اودسا اکران می‌شود و از ۵ نوامبر (۱۵ آبان) در اوکراین روی پرده می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسکار جشنواره ونیز نماینده اسکار اسکار ۲۰۲۱ آتلانتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، منصور امیریان گفت: این همایش با هدف ارتقای شاخص سلامت، پیشگیری و کاهش مخاطرات و آلودگی‌های تهدید کننده سلامت، در زنجیره مواد غذایی با منشا گیاهی و لزوم و اهمیت تولید و عرضه محصولات تولیدی شناسه دار با حضور تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات فرهنگیان شهرستان مرودشت شد.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه و اولویت موضوع در سازمان جهاد کشاورزی فارس، مقرر شد محصولاتی که شناسه محصول را دریافت کنند، اجازه صادرات به خارج از کشور و فروش در بازار داخلی را خواهند داشت.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: محصولات باغی شامل کیوی، انگور، سیب، پسته، انار، خرما و مرکبات و محصولات مزرعه‌ای و گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، بادمجان و کرفس برای صادرات به خارج از کشور و محصولات بازار داخلی شامل گوجه و خیار گلخانه‌ای و مزرعه ای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال و سیب، ملزم به دریافت کد شناسه محصول هستند.

امیریان تصریح کرد: تولید کنندگان محصولات برای ثبت نام و دریافت کد شناسه محصول برای صادرات، قبل از کاشت و بازار داخلی یک ماه قبل از برداشت، به دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی