Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: کرونا که در استان خوزستان کاملا مهار شده بود و آمار مبتلایان به این بیماری کاهش داشت که در ۲ هفته گذشته به سمت افزایش ابتلا حرکت کرده است.

او با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی افزود: باید شرایط با جدیت کنترل و تمام شرایطی که مربوط به وضعیت قرمز است، اعمال شود همچنین همه مکلف و موظف هستند که این قوانین بهداشتی را در شرایط قرمز رعایت کنند و هیچ کس حق تخطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی بیان داشت: امسال مراسمی به مناسبت اربعین حسینی در سطح شهر نداریم و مطابق نظر مقام معظم رهبری، این مراسمات در منازل برگزار می‌شوند همچنین در بهبهان نیز مراسم راهپیمایی روز شهادت امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود و همه موارد باید رعایت و تجمعات نباید شکل بگیرد و باید از مراسم خاکسپاری و عروسی پیشگیری و زیارت اهل قبور نیز کنترل و جلوگیری شود.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: بنا شد هرس کنوکارپوس‌ها با جدیت و سریع انجام شود، زیرا با اولین بارش‌ها در پاییز، معضل بیماری تنفسی به وجود می‌آید که با هرس درختان قابل کنترل است.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین مقرر شد به آموزش و پرورش کمک کنیم تا نظارت جدی‌تری انجام دهد، اگرچه تعداد بیماران دانش‌آموز در خوزستان به علت کنترل‌ها کم بوده است و همه دانش‌آموزان مبتلا نیز شرایط بهبودی را پیدا کردند و باید مراقبت کنیم.

او بیان کرد: بنا شد صدا و سیما کمیته فرهنگی تشکیل دهد و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی دوباره تبلیغات گسترده‌ای برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و حضور نداشتن در تجمعات انجام دهند تا شرایط را کنترل و مدیریت کنیم و تلاش کنیم که بر کرونا فائق باشیم.

شریعتی در پایان افزود: در مناطق حاشیه و کم‌برخوردار شرایط نامناسب‌تر است و باید حتما رعایت شود و از ماسک استفاده و دستگاه‌های اجرایی نیز در توزیع آن کمک کنند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید