Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، آرش اسحاقی برای ساخت «خرامان»، تندیس بهترین فیلم را از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی مستند زعفران طلایی ترکیه دریافت کرد.در این دوره جشنواره ۱۴۰۰ فیلم مستند از ۹۷ کشور جهان شرکت داشتند.«خرامان،»روایتگر جهان مردیست که در هشتادسالگی با رامشگری روزگار می‌گذراند.این فیلم پس از حضور در یاماگاتا توانست به جشنواره شفیلد،از مهمترین جشنواره‌های مستند جهان راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «خرامان»  در آبان ماه در سی‌ونهمین دوره جشنواره ریلینگ شیگاگو نمایش داده می‌شود  و با ۹ مستند بلند دیگر رقابت می‌کند  ودر کشورهای هنگ‌هنگ، تایوان، هیوستون در تگزاس و پورتلند آمریکا نیز نمایش داده خواهد شد. این مستند که سال گذشته جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره یاماگاتای ژاپن دریافت کرد پیش از این نیز در جشنواره‌های نیواورلئان، یوتای آمریکا، بمبئی، لیبرال بنگلادش‌، سیدنی استرالیا روی پرده رفته است.


عوامل این مستند عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تدوینگر: آرش اسحاقی، تهیه کننده : طلا آزادروش، مدیر تولید : مونا شریفی، فیلمبردار : آریا آزادروش، صدابردار: علیرضا قناتی، صداگذار: گیسو آزادروش، پالایش رنگ : رضا تیموری، برگردان : حسن شریف‌الدین، زیرنویس: رضا تاری‌وردی، عکاس : میثاق همایونی، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی و پخش‌کننده: کمپانی ونرا فیلم.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1073917 برچسب‌ها فیلم خرامان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد