Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از ایلنا، این‌ روزها با شیوع بیماری کرونا سبک زندگی ایرانیان تغییرات فروانی کرده است و امر آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دانش‌آموزان بسیاری در کشور در این روزهای کرونایی از طریق مجازی مشغول تحصیل هستند و همین امر باعث شده است، تلفن همراه هوشمند و تبلت با توجه به افزایش تقاضا به یکباره قیمت‌های نجومی پیدا کند، در این میان خانواده‌هایی که توان مالی دارند اسباب آموزش مجازی را برای فرزندان خود تهیه می‌کنند اما خانواده‌های کارگران برای تهیه حتی یک تلفن همراه هوشمند دست دوم با مشکل رو‌به‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا امروز که قیمت خط تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند و حتی گوشی‌های ساخت داخل هم قیمت میلیونی دارند، برای خانواده‌هایی که سرپرست کارگر دارند، تهیه لوازم آموزش مجازی مشکل است از همین رو این قشر از جامعه نیازمند کمک و مساعدت نهادها هستند تا بتوانند لوازم مورد نیاز تحصیل فرزندان‌شان را تهیه کنند. 

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره گله خانواده‌هایی که سرپرست آنان کارگر است برای عدم تهیه تلفن هوشمند برای فرزندانشان گفت: ما در یک توافق عمومی با وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردیم مبنی بر اینکه آماده هر نوع مشارکتی در این زمینه هستیم. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در واقع امکانات متعلق به وزارت‌خانه آموزش و پرورش است و ما در کنار این وزارت‌خانه قرار داریم.

وی تاکید کرد: متولی امر آموزش در کشور ما آموزش و پرورش است و طبقات گوناگون جامعه با این وزارت‌خانه در ارتباط و ذی مدخل هستند. 

شریعتمداری گفت: البته بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان از این امکانات برای حضور در فضای مجازی بهره‌مند هستند و تعدادی هم چنین امکانی را ندارند، برای همین هر زمان وزارت آموزش و پرورش این خانواده‌ها را سازمان‌دهی کند، ما باتوجه به تفاهم‌نامه‌ای که امضا کرده‌ایم آماده هر نوع مشارکتی هستیم.

 

اخبار مرتبط خبر خوش وزیر کار برای اهالی فرهنگ و رسانه وزیر کار: لیست شرکت های زیان ده شستا تهیه و آماده اجراست وزیر کار دستور عزل خاطیان و بازگشت اضافه دریافتها را صادر کرد بخشنامه مزد سال ۹۸ ابلاغ شد وزیر کار توزیع هدایا با هزینه صندوق‌ها، شرکت‌ها و بانک‌ها در ایام عید را ممنوع کرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا آموزش مجازی محمد شریعتمداری وزارت کار مشکلات آموزش مجازی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش خانواده ها وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم) پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم) فرآیند پخت بره و ده‌ها مرغ زیر یک بشکه بزرگ فلزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند