Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:26:38 GMT

کاپیتان سابق پرسپولیس به پیکان پیوست

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۵۵۳۹

محمد نوری، کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از دو فصل حضور در پارس جنوبی در این فصل با پیکان به توافق دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، کاپیتان 38 ساله سابق پرسپولیس و پارس جنوبی تازه ترین خرید عبدالله ویسی برای پیکان محسوب می‌شود که بعد از توافق با این باشگاه، قرارداد خود را برای فصل بیستم با فیروزه‌پوشان به امضا رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوری که در فصل گذشته برترین گلزن پارس جنوبی لقب گرفت علیرغم ثبت هشت گل و یک پاس گل نتوانست مانع از سقوط این تیم شود، اکنون به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه توسط پیکان شکار شده و امیدوار است اینبار در تهران بتواند نمایش موفقی به جا بگذارد.

 

نوری که سابقه گلزنی در دربی را دارد، سابقه بازی در تیم‌های همای تهران، صبای قم، پرسپولیس، المسیمیر، سپاهان و تراکتور را نیز در کارنامه دارد.

 

پارس جنوبی جم پیکان نقل و انتقالات 1399 محمد نوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پیکان نقل و انتقالات 1399 محمد نوری پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده