Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از علاقه‌مندان به موضوعات فرهنگی و ادبی برای شرکت در کارگاه‌های آنلاین فرهنگی هنری دعوت کرد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ثبت نام دومین مرحله از اجرای کارگاه‌های آنلاین ویژه کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی در عناوین و موضوعات متنوع فرهنگی هنری و ادبی، تا نوزدهم مهر ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهارت‌های مثبت اندیشی و پرورش خلاقیت، اوریگامی، نوشتن خلاق، فن‌بیان در قصه‌گوئی، کاردستی و کلاژ، داستان‌نویسی، موسیقی ارف، نجوم، خوشنویسی، شعرسرایی و نقاشی از جمله عناوین این کارگاه‌ها هستند که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir ثبت نام و به صورت آنلاین در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

این کارگاه‌ها به صورت تخصصی و به تفکیک گروه‌های سنی از ۴ تا ۱۷ سال برگزار خواهد شد. پیش از این در فصل تابستان، نخستین تجربه کارگاه‌های برخط فرهنگی هنری با استقبال کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و خانواده‌های آنان با موفقیت به مرحله اجرا درآمده است.

این کارگاه‌ها با هدف مراقبت بیش از پیش از کودکان و نوجوانان در مقابل ویروس کرونا و نیز نظارت بر فعالیت و حضور کودکان و نوجوانان و تولید و ارائه محتوای مناسب فرهنگی هنری در فضای مجازی، برگزار می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ۲۹ مرکز ثابت و سیار سطح استان دارد و از این نظر در رتبه های ۲۰ به بالای کشور جا می گیرد.

تا پیش از شیوع کرونا، سالانه بیش از ۲۰۰ هزار کودک و نوجوانان از برنامه های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی بهره مند می شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارگاه آنلاین کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی کانون پرورش فکری کارگاه ها فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام یارزاده دهکردی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم تعداد ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: طرح یادشده در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6090270

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز