Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-استاندار تهران با اشاره به لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر از ابلاغ مصوبه مربوط به نظارت جدی بر استفاده از ماسک در دستگاه‌های اجرایی خبر داد. خبرگزاری میزان -  طبق اعلام  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در مورد بیماری کرونا اظهار داشت: تعطیلات سبب شده که امروز روند مراجعان سرپایی و میزان بستری بیماران در بخش ویژه رو به افزایش باشد که این امر، شرایط را برای مدیریت و خدمت رسانی سخت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پیشنهاد استانداران و دانشگاه‌های علوم پزشکی این بود که استانداران از اختیارات استانی استفاده کنند تا برخی محدودیت‌ها اعمال شود که دیروز در جلسه ستاد ملی این امر مصوب شد، با این شرط که ستاد‌های استانی پییشنهادات خود را به دو وزیر بهداشت و کشور ارسال کنند و پس از تایید آن‌ها جنبه اجرایی پیدا کند.   بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: ظرفیت بیمارستان‌های تهران تکمیل است  
استاندار تهران تصریح کرد: بر این اساس دیروز جلسه ستاد استانی داشتیم و پیشنهاداتی ارائه شد که پس از تایید دو وزیر در استان اجرایی می‌شود؛ چرا که تهران به چابک سازی، کم کردن تراکم و اعمال محدودیت‌های بیشتر نیاز دارد.

محسنی بندپی سپس گفت: تهران پایلوت شده تا برخی از محدودیت‌ها به ویژه در مورد استفاده از ماسک اعمال شود، تا هر فردی که از ماسک استفاده نکند خدمت به وی ارائه نشود و هر کارمندی که بخواهد خدمت به چنین فردی ارائه کند خلاف آیین نامه عمل کرده است که این مصوبه به همه دستگاه‌های اجرایی و ملی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد استان این است که تعطیلی ورزش‌هایی که برخورد فیزیکی دارند، همچنین استخر‌های شنا، قهوه خانه ها، نماز جمعه و تالار‌ها تداوم پیدا کند تا نسبت به مدیریت بیماری در شرایط شروع فصل پاییز، شیوع آنفلولانزا و سرما، تراکم جمعیت  اقدام شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران

تین نیوز

رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران بیش از ۲۶۰۰ نفر از ۸۰ کشور برای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو و اجلاس بین المللی ایران و آفریقا ثبت نام کردند، اما تنها ۲۰۰۰ نفر پذیرش شدند و مابقی عملا دفع شدند چون به دلیل محدودیت هتل های تهران، امکان میزبانی این تعداد مهمان در پایتخت عریض و طویل کشور وجود نداشت! محدودیت روابط دیپلماتیک بر صنعت هتلداری در کشور اثر گذاشته و رشد آن را متوقف کرده است.

به گزارش تین نیوز، زیرساخت ها نقش بسزایی در توسعه صنعت هتل داری دارند، شبکه های حمل و نقل عمومی شهری باید به گونه ای طراحی شوند که مسافران در کمترین زمان از فرودگاه به هتل برسند.

کمبود هتل در تهران به هر دلیلی که باشد، نشانه خوبی نیست؛ پایتخت با این روند، فرصت های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کارساز را از دست می دهد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • این غذا‌ها انرژی‌تان را بیشتر می‌کند