Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@04:36:01 GMT

بهینه سازی شبکه برق سه روستای بخش کهک

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۳۱۳

بهینه سازی شبکه برق سه روستای بخش کهک

مدیر امور برق منطقه چهار قم از اجرای طرح جهادی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق در سه روستای بخش کهک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا،رضا نهاوندی در بازدید میدانی از از روستاهای کهک  با اشاره به فرسودگی شبکه برق روستاهای صرم،خورآباد و سیرو از توابع بخش کهک، از اجرای طرح جهادی بهینه‌سازی ،تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار و اصلاح انشعابات به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستاهای بخش کهک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اجرای تعداد ۷ طرح تبدیل سیم به کابل خودنگهدار ،رفع حریم شبکه و نصب پایه و احداث شبکه را از جمله اقدامات طرح جهادی یک روزه شرکت توزیع نیروی برق استان قم در روستاهای بخش کهک برشمرد.

نهاوندی در ادامه از احداث سیم سرقتی در ۶ نقطه از روستاهای مذکور خبر داد و افزود: با اصلاح انشعاب ۲۵۰ مشترک ،تعویض ۳۰ کنتور معیوب ،شاخه زنی درختان مزاحم و درگیر در شبکه ،اصلاح ۳۰ مورد سرخط و ترمیم سیم پارگی ها ضمن رفع مشکلات موجود در روستاهای بخش کهک ، پایداری برق در شبکه نیز افزایش می‌یابد. 

وی خاطرنشان کرد: 50 نفر از عوامل، پرسنل و اکیپ‌های امور برق منطقه 4 در اجرای این طرح مشارکت داشتند. 

یادآور می‌شود طرح‌های جهادی یک‌روزه با استفاده از تمام ظرفیت شرکت توزیع نیروی برق استان قم با هدف بهینه‌سازی شبکه، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، افزایش تاب‌آوری و مقاوم‌سازی شبکه در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بهینه سازی سازی شبکه بخش کهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی را منتشر کرد که به شرح ذیل است:
لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد, پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی  و ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی بخشی از این پیشنهادات است.

همچنین کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه ، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی(اجرای ماده 65قانون محاسبات عمومی)در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی  و همچنین تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از دیگر موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور