Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:18:17 GMT

برخی نمایندگان با دناپلاس دچار لغزش شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۳۹۸

برخی نمایندگان با دناپلاس دچار لغزش شدند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، اظهار داشت: حزب ما حزب‌الله است که براساس ایمان به خدا، رسول‌الله و ولایت‌مداری شکل گرفته است و قطعاً رستگاری عاقبت کار ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر حزبی باید چهار نکته اصلی را مدنظر قرار دهد، اظهار داشت: نکته اول حفظ نیروها، هم از نظر سلامت معنوی و اخلاقی و دینی است تا یک روزی بی تفاوت نبوده و دنبال دنیا طلبی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مراقبت بیشتر نمایندگان مجلس بر رفتار و اعمالشان، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال لغزیدن نیروهای انقلاب هستند که نمونه آن در مجلس اخیر با موضوع خودرو دنا و توزیع واکسن آنفلوانزا این امر صورت گرفت، بنابراین باید مراقبت بیشتری از نمایندگان صورت بگیرد تا دچار لغزش نشوند و اگر اشتباهی صورت گرفت فوراً جبران شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: انتظار زیادی از نمایندگان انقلابی داریم و باید سالم بمانند، چون فقط آبروی آنها نیست بلکه آبروی نیروهای انقلابی در میان است.

آیت الله لایینی با اشاره به اینکه باید نقد درون گروهی داشته باشید تا نمایندگان دچار اشتباهات نشوند، یادآور شد: موضوع دومی که احزاب باید به آن توجه داشته باشند حفظ وحدت است.

وی افزود: معمولاً در زمان اقلیت وحدت ایجاد می‌شود و هنگام اکثریت وپیروزی این انسجام آنچنان دیده نمی‌شود و این نشان می‌دهد که وحدت اولیه الهی نبوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران وجود ولایت را نعمتی برای وحدت نیروهای انقلابی دانست و تصریح کرد: مردم مازندران ولایت مدار هستند و حول این محور متحد هستند که این جای شکر دارد.

آیت الله لائینی دیگر موضوع مهم توجه احزاب را پیگیری و عملیاتی کردن اهداف و شعارها ذکر کرد و اظهار داشت: نمایندگان انقلابی شعارهایی دادند و نباید فقط خود آنها پاسخگو باشند، شورایی که این نمایندگان را به مردم معرفی کردند باید پیگیر اجرایی شدن و اطلاع رسانی به مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران نکته چهارم را حفظ اکثریت هر حزبی از دیگر وظایف احزاب برشمرد.

کد خبر 5034311

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در خصوص ورزش زورخانه‌ای و باستانی گفت: این ورزش از اخلاقیات و منش پهلوانی خاص است که برای ما یک سرمایه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌ لائینی ظهر امروز _هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با تاکید بر تقوای الهی و دعوت مردم بر محور تعهد بر تقوا اظهار کرد: حکومت امام زمان (عج) و عصر ایشان بر تقوا است.

وی افزود: معیار و ملاک و پایه‌های حکومت امام عصر (عج) بر اساس عدالت، ایمان و تقوا است بنابراین باید خودمان را آماده کنیم تا هم اهل عدالت و انصاف و هم اهل ایمان و تقوا باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: خلیج فارس متعلق به این خاک است و دشمنان با توطئه‌های خود به‌دنبال تغییر نام و تغییر ماهیت آن هستند که مطمئناً به جایی نمی‌رسند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در خصوص ورزش زورخانه‌ای و باستانی بیان کرد: این ورزش از اخلاقیات و منش پهلوانی خاص است که برای ما یک سرمایه است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه با توجه به سالروز ابلاغ فرمان ۸ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان مبارزه با فساد از جدی‌ترین مطالبات عموم و همه مردم همین مسئله است، گفت: باید با فساد در هر شکل و هر جایی مبارزه شود و بساط آن در نهادها دستگاه‌ها و ادارات برچیده شود.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران باید مواظب باشند آلوده به فساد نشوند تا بتوانند با فساد مبارزه کنند، اظهار داشت: مسئولان مربوطه هر از چندگاه گزارش این بخش را ارائه دهند و امیدواریم در این دولت در این بخش کارنامه خوبی رقم بخورد.

وی ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر بیان کرد: برای جهش تولید و تحقق شعار سال، باید کار و کارگران از بخش مردم بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نیاز است تا هم تعاونی‌ها و هم آحاد مردم، بنگاه‌های کوچک اقتصادی، صنایع خانگی و صنایع دستی و کشاورزی مورد توجه قرار گیرند و از همه کارگرانی که در بخش معیشت، اقتصاد، رفاه و خدمت به خلق فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری معلم راستین معارف دین و تعالی دین از آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها خواست تا در حوزه تربیت فرزندان ملت افراد شایسته‌ای را جذب کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به ادامه راهپیمایی جمعه خشم در جهت حمایت از مظلومان غزه در مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای موفق عملیات «وعده صادق» که باعث بهت دنیا از نظر بعد علمی و فناوری شده این اتفاق با اراده و عزم بسیارش برای اسرائیل شکننده و ناگوار بود و دنیا و مظلومان فهمیدند که ابهت اسرائیل غاصب پوشالی است.

وی یادآور شد: ملت جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های منطقه مصمم‌تر هستند تا اسرائیل غاصب را از روی زمین برداشته و قدس شریف را آزاد کنند.

کد خبر 748100

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است