Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه مدیریت باشگاه نقش پررنگی در ناکامی‌های این تیم داشت، گفت: اگر مدیریت به خوبی به وظیفه‌اش عمل می‌کرد، با همین «مجید نامجومطلق» می‌توانستیم قهرمانی در آسیا را تجربه کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار با اشاره به شکست استقلال برابر پاختاکور و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

پیش از دیدار با پاختاکور، بسیاری از کارشناسان هشدار لازم را به «مجید نامجومطلق» داده بودند که پاختاکور، الاهلی نیست که استقلال بخواهد بازی کاملا هجومی را در دستور کارش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه گفتند که نباید مقابل پاختاکور بازی کاملا هجومی را در دستور کار قرار داد. باید مقابل این تیم محتاط بود اما کادر فنی همان برنامه‌ای را برای این دیدار در نظر گرفته بود که مقابل الاهلی در دستور کار قرار داده بود.

صادق ورمزیار افزود:

پاختاکور به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و از همه نفرات به خوبی شناخت داشت. آن‌ها به خوبی راه‌های نفوذ استقلال را بسته بودند و به هدفشان هم رسیدند. البته نباید از اشتباهات داوری و گل‌نزدن‌های بازیکنان و نبود برنامه دومی (پلن دوم) برای گلزن هم به آسانی گذشت.

صادق ورمزیار کاپیتان اسبق استقلال اضافه کرد:

متاسفانه برنامه‌های استقلال برای گلزنی جواب نداد. به نظر من ترکیب اولیه استقلال برای این مسابقه اشتباه بود. ما اگر با ۲ مهاجم بازی می‌کردیم می‌توانستیم بهتر بازی را کنترل کنیم و در نهایت هم می‌شد برنامه دومی را برای گلزنی در نظر گرفت اما به دلیل ترکیب اشتباه، درست زمانی هم که به گل نیاز داشتیم «ارسلان مطهری» از بازی خارج شد. همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا استقلال از لیگ قهرمانان کنار برود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد:

البته نباید همه تقصیرها را به گردن کادر فنی بیندازیم. نقش مدیریت در این ناکامی بسیار پررنگ است. اگر آقایان به جای بازی کردن با نام استراماچونی و آلکس نوری به فکر حل مشکل «وینفرد شفر» بودند و پنجره نقل و انتقالاتی باز می‌شد با همین «مجید نامجومطلق» هم می‌توانستیم قهرمانی آسیا را جشن بگیریم و هم سال بعد برای قهرمانی در لیگ ایران امید داشته باشیم.

صادق ورمزیار خاطرنشان کرد:

مدیریت باعث شد تا تیم با حاشیه وارد لیگ قهرمانان شود و زمان لازم را برای آماده‌سازی نداشته باشد. وظیفه آنها این بود پول شفر را پرداخت کنند اما آنها به ایتالیا رفتند و تعلل کردند تا پنجره بسته شود.

وی در خصوص تیم پرسپولیس نیز گفت:

این تیم به خوبی از تمام نفراتش استفاده کرد و همین نفرات بودند که برای این تیم مفید ظاهر شدند اما استقلال نتوانست از خریدهایش استفاده کند و مدیریت باید پاسخگو باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال استقلال صادق ورمزیار صادق ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است

به گزارش ورزش سه پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد درباره شرایط این تیم و حضورش در کورس قهرمانی  لیگ برتر با استقلال گفت:هر چقدر که به پایان فصل نزدیک می شویم حساسیت‌ها  بیشتر می‌شود و به اوج می رسد مخصوصا برای استقلال و پرسپولیس که در صدر جدول هستند و شرایط بسیار خوبی دارند و پا به پای هم تا الان آمده اند.البته خب انتظار من از تیم های تراکتور و سپاهان در این فصل خیلی بیشتر از اینها بود .به هر حال آنها از گردونه رقابت برای قهرمانی تا حدی کنار رفته و شانس شان کمرنگ تر شده ولی باز هم باید تا آخر فصل خوب ادامه بدهند.استقلال و پرسپولیس هم از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتند اما اینطور که شنیدیم مثل اینکه واگذار شدند و ان شاء الله که شرایط شان مناسب تر و بهتر شود.هر تیمی هم شرایطش مناسب باشد و از وضعیتی که وجود دارد بهتر استفاده کنند قهرمان خواهند شد.

رافت درباره واگذاری سهام دو باشگاه گفت: من همیشه گفته‌ام استقلال و پرسپولیس چیزی از خودشان ندارند و به نظرم تنها امیدی که آنها دارند وجود هواداران بی شمار است وگرنه از نظر مالی هر دو باشگاه ورشکسته هستند چون نه استادیوم دارند نه امکانات و این هواداران هستند که باشگاه را حفظ کرده اند.امیدوارم این اتفاقی که افتاده برای هر دو باشگاه باعث تحول و پیشرفت آنها شود و یک مدیریت بسیار خوب داشته باشند و بتوانند شرایط شان را برای سال‌های بعد بهتر کنند.

مهاجم سابق سرخ ها درباره عوامل موفقیت این تیم که می توانند تاثیرگذار باشند گفت: پرسپولیس چندین سال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و بازیکنان بسیار خوبی دارد .کادر فنی و مدیریت خوبی هم دارد و این در چند سال اخیر ثابت شده . مربیان بسیار خوبی هم آمدند و رفتند و قهرمانی آوردند.در کل فکر می کنم پرسپولیس امسال نیمکت بسیار خوبی نسبت به استقلال دارد.

رافت در پایان گفت: شش بازی حساس باقی مانده که باید دید با توجه به سیاست مربیان و بازیکنان این چلنج و رقابتی که وجود دارد  را تا کجا پیش خواهند برد . من امیدوارم هر چه هست باشگاهی موفق شود که حقش  قهرمانی است.از این بیانه نویسی‎ها و داستان‌ها هم مردم خسته شده اند.به نظرم کیفیت فنی دو باشگاه خیلی بیشتر از این چیزهایی که  در فضای مجازی دیده می‌شود ارزش دارد و به نظرم باید به هر دو باشگاه به هم احترام بگذارند و در فضایی آرام رقابت کنند و  در نهایت هر تیمی حقش باشد قهرمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست