Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: بسط فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری؛ یک وظیفه همگانی است.

عبدالمجید کشوری در آئین تجلیل از کارکنان ایثارگر و خانواده های معظم شهدای زندان‌های لرستان که امروز ششم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرهنگ مقاومت و ایثارگری مورد هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن قرار دارد از این رو شناخت، تبلیغ و بسط این فرهنگ غنی یک وظیفه ملی و همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از آنجا که تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند بنابراین برای تقویت روحیه انقلابی نسل‌های پس از جنگ ضرورت دارد که به‌صورت منسجم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در انتقال این موضوع به نسل جوان تلاش کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان خاطرنشان کرد: فرهنگ غنی دفاع مقدس یک مکتب انسان ساز و جهان شمول بوده که در حال حاضر به‌عنوان یک الگوی کارآمد در بسیاری از نقاط جهان مورد بهره‌برداری قرار دارد.

کشوری با بیان اینکه در برابر زورگویان و ستمگران تنها راه رسیدن به آرمان‌ها ؛ مقاومت فعال است، اضافه کرد: کسانی‌که عزیز ترین متاع خویش یعنی جان را فدای این سرزمین و انقلاب کردند بخوبی به این حقیقت دست یافته بودند.

وی بیان کرد: تغییرات به‌وجود آمده در سبک زندگی مردم به‌ویژه نسل امروز باید به مسیری هدایت شوند که بیش از پیش ایثارگران و خانواده‌های آنها را مورد تکریم قرار دهند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به وجود عناصری که در جهت آسیب‌رسانی به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) تلاش می‌کنند، افزود: امروزجریان تحریف اذهان را از اصل سخن‌ها امام خمینی(ره) به سوی مسائل کم اهمیت سوق داده و می‌بینیم آنچه این جریانات انحرافی از شخصیت امام معرفی می‌کنند با بیان شخصیت واقعی ایشان تفاوت بسیار داشته و رهبر انقلاب نیز مؤکدا در سخنان خود بر هوشیاری در برابر تحریف دستاوردهای دفاع مقدس از سوی دشمنان تاکید دارند.

مدیرکل زندان‌های لرستان تکریم از مقام شامخ شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان را یک تکلیف برشمرد و خاطرنشان کرد: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد موظف به حفظ حقوق این جماعت دلداده و از خود گذشته است.

کشوری ادامه داد: امروز ما در سنگر اصلاح و تربیت با ارائه خدمت بی‌منت و ایثارگرانه؛ با تکریم زندانی و خانواده او می‌توانیم تصویر روشنی از جامعه اسلامی را به دنیا مخابره کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دفاع مقدس انقلاب زندان امام خمینی چهل سالگی دفاع مقدس زندان های لرستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد