Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران اسطوره های ما هستند، گفت: واژه ایثار و شهادت واژگان اسطوره ای هستند که بایستی مفاهیم آنها به عنوان یک ارزش در جامعه تلقی شوند.

احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهدا، ایثارگران و جانبازان اسطوره های ما هستند و واژه هایی چون ایثار و شهادت نیز واژه های اسطوره ای هستند که بایستی مفاهیم آنها به عنوان یک ارزش در جامعه تلقی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به واسطه این واژه ها دارای اهمیت بودند و اصیل هستند، شاهد شکل گرفتن جعلی برخی مصادیق این واژه ها در بین مردم بودیم بر فرض مثال اگر اسکناس 10 هزار تومانی جعل می شود به واسطه اعتبار آن اسکناس است، کسی نمی رود اسکناس هفت هزار تومانی جعل کند چرا که اسکناس هفت هزار تومانی اعتباری در جامعه ندارد. در مورد این واژه ها نیز همین گونه است و می بینیم اینها مستمسک برخی اهداف و مقاصد قرار گرفته اند.

 

وی گفت: تعداد آدم های خطاکار خودشان را پشت این واژه ها پنهان کنند و نتیجه آن این شده است که اعتبار این واژه ها در نزد مردم دچار خدشه و آسیب شده است. ما باید تلاش کنیم این واژگان که واژگان اسطوره ای هستند از این آسیب و تخریب به دور باشند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصادیق واقعی ایثار و شهادت در جامعه ما بسیار است. شهید سلیمانی از جمله مصادیق عینی ایثار و شهادت بود که این نشان را نیز دریافت کرد. باید تلاش شود در این راستا این مصادیق تقویت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما این است که چه بسا روزگاری خودشان را مقید به این فرهنگ می دانستند، وقتی در معرض اتهام قرار گرفتند رفتارهایی انجام دادند که با فرهنگ ایثار و شهادت سازگار نبود.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس ایثار و شهادت واژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • تأملاتی در بومی‌نبودن نظریه‌های جامعه‌شناسی کشور
  • تأملاتی درباب بومی نبودن نظریه‌ها در میدان جامعه‌شناسی کشور
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد