Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ علاوه بر این بررسی تراز عملیاتی شش ماهه ابتدایی سال جاری بانک اقتصادنوین حکایت از تداوم رشد درآمدهای بانک در شهریور ماه مانند پنج ماهه ابتدایی سال دارد.

به گزارش سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، بانک اقتصادنوین در شش ماهه منتهی به شهریورماه ۱۳۹۹، از محل اعطای تسهیلات، ۳۶ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال سود کسب کرده و در مقابل در همین دوره زمانی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری حدود ۳۳ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال سود پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه این ارقام نشان می‌دهد که تراز عملیاتی بانک اقتصادنوین در شش ماه ابتدایی سال جاری دو هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال مثبت بوده است. که در مقایسه با کسری سال گذشته نشان از عملکرد مطلوب تر این بانک دارد.

همچنین بانک اقتصادنوین در شهریورماه سال جاری از محل پرداخت تسهیلات حدود هفت هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال سود کسب کرده که بعد از کسر سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ماه اخیر، موفق به تحقق یک هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال تراز مثبت شده است.

پربیننده ترین امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت در بانک رفاه کارگران چه کسانی وام مسکن ۴۰۰میلیونی می‌گیرند؟ ابطال کلیه معاملات روز جاری «وبصادر» / بیشترین افزایش سهام حقوقی در «وبصادر» پیش از ابطال معاملات کم‌ترین میزان فروش هفتگی اوراق بدهی دولتی رقم خورد/ یک گام نزدیک‌تر به کابوس پولی کردن کسری بودجه تصمیم مهم برای کالاهای دپو شده در گمرک/ کالاهای اساسی ۲۴ساعته ترخیص می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک کدال بانک اقتصاد نوین تراز عملیاتی ونوین تسهیلات بانک اقتصادنوین قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بانک اقتصادنوین میلیارد ریال شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال

به گزارش ورزش‌سه، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ ( هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدى، محمد حسين درخشانی، مهدى كريمى، سالار آقاپور،بهروز عظيمى

دیگر خبرها

  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال