Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:38:55 GMT

نهال گردو رو از نهالستان معتبر بخر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۷۲۰۰

نهال گردو رو از نهالستان معتبر بخر

نهال گردو رو از نهالستان معتبر بخر

نهال گردو و خرید نهال گردو به قدری گسترش یافته و آنچنان تنوع محصولی دارد که برای هر شرایط اقلیمی و برای هر فرد با هر میزان تخصصی که باشد،امکان کاشت و پرورش نهال گردو وجود دارد. خرید نهال گردو و پرورش آن، یکی از شاخه‌های کشاورزی و باغداری مطمئن برای کسب سود و درآمدهای ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این مسئله مطرح است که اگر به کشت و کار پرسود علاقمند هستید و یا قصد کاشت نوعی محصول خاص کشاورزی را دارید، اما نمی‌دانید چه محصولی شما را به سود بالاتر با هزینه کمتر، بازار فروش قطعی و … می‌رساند، ایجاد نهالستان گردو به وسیله‌ی خرید نهال گردو، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. برای افزایش اطلاعات بیشتر درباره خرید نهال گردو پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

ویژ‌گی‌های درمانی نهال گردو که موجب اهمیت آن شده است!

بدنیست بدانید که گردو خاصیت آنتی اکسیدان داشته و مصرف آن برای تمام افراد مفید و مقوی است. مصرف میوه خشک گردو برای شما مفید بوده و باعث جوانی و سرزندگی می‌شود. این میوه‌ی خشک دارای بسیاری از ویتامین‌های گروه ب می‌باشدو همچنین استفاده از میوه نهال گردو برای پیشگیری و محافظت بدن شما در برابر انواع امراض و بیماری قلبی بسیار مفید است. خرید نهال گردو و سپس برداشت میوه آن در آینده، گردو‌هایی را به شما می‌دهد که با خوردن آن می‌توانید از انواع بیماری قلبی، مغزی و ریوی مانند لخته شدن خون، آلزایمر، سنگ کیسه صفرا و... در امان باشید.

شرایط رشد نهال گردو

نهال گردو سرانجام به درخت تبدیل شده و در سن بلوغ بار می‌دهد. نهال گردویی که در محل پرنور کشت کنید در زمان باردهی، از محصول بهتری برخوردار هست و گردوهای درشت و بزرگتری را تحویل می‌دهد. توجه داشته باشید که پیش از خرید نهال گردو باید بدانید که نهال درجه کیفی بالا و متناسب با خاک، اقلیم آب و هوایی، محیط کشت و ... اهمیت زیادی دارد و برای ایجاد نهالستان در هر محیطی، باید گونه خاصی از نهال گردو را انتخاب کنید تا برای شرایط آب و هوایی منطقه شما مناسب باشد؛ مثلا برخی از اقلام از نهال‌های گردو هستند که در مناطق سرد و معتدل رشد خوبی دارند؛ اما همان کیفیت و میزان بار دهی را در یک منطقه معتدل یا گرمسیر ندارند. همچنین خوب است بدانید که کشت نهال گردو بازدهی سریع‌تری نسبت به تکثیر آن از طریق بذر گردو دارد؛ پس بهتر است یه جای بذر از انواع بسیار مختلفی از نهال گردو که قابل حصول است، برای کشت استفاده نمایید.

ویژگی انواع مختلف نهال گردو

انواع زیاد، با کیفیت، پر محصول و متنوعی از نهال گردو در نهالستان گردو برای هر شخصی قابل خریداری هستند و شامل نهال گردو پیوندی، نهال گردو خوشه ای و ... می‌باشد. نهال گردو پیوندی در دو سالگی به وسیله پیوند وصله‌ای پیوند زده می‌شوند. در ادامه به مشخصات و ویژگی خرید انواع نهال گردو پیوندی، نهال گردو خوشه ای می‌پردازیم:

خرید نهال گردو خوشه‌ای: این نوع نهال گردو اولین بار درفرانسه کشت شده است. خرید نهال گردو خوشه ای برای کسانی که در مناطق سردسیر قصد کشت دارند، مناسب می‌باشد. برای برداشت محصول این درختان گردو شما باید تا وسط پاییز صبر کنید. منشا بهترین گردو خوشه ای با محصول زیاد و درشتی بالا به کشور فرانسه می‌رسد. نهال گردو خوشه ای فرانسوی دارای پایه کوتاه بوده، از سال اول باردهی خود را شروع می‌کنند. میوه این نهال گردو اغلب درشت بوده و دارای پوست نازک و چربی بالا است. قیمت نهال گردو در این گونه بسیار مناسب است. خرید نهال گردو پیوندی: میوه نهال گردو پیوندی دارای کیفیت مرغوب، پوست بسیار نازک، مغز سفید و با کیفیت بالا است. بازدهی این رقم نهال گردو بسیار زیاد است. یکی از مهم‌ترین ویژگی میوه این نهال گردو این است که مغز آن از پوسته بسیار راحت جدا می‌شود. این گردو زود به باردهی رسیده و تنه و پایه آن کوتاه است. در مقایسه با سایر نهال‌های گردو میزان تولید ببیشتر و چشمگیرتری دارد. شما می‌توانید برای خرید نهال گردو پیوندی از میان رقم‌های مختلف شامل نهال گردو ژنوتیپ رویال (پیشنهاد نهالستان) ، نهال گردو چندلر، فرنور، و ... انتخاب نمایید. نحوه کاشت گردو در نهالستان گردو

در زمان کاشت شما باید نهال گردو را با ریشه از گلدان پلاستیکی درآورده و همراه با خاک اطراف ریشه در چاله‌هایی که با دست یا دستگاه حفر کرده‌اید و در زمینی که خاک آن به لحاظ کود دهی تقویت و آماده شده‌است، بکارید. در مرحله بعد، پس از قرار دادن نهال در چاله باید با خاک اطراف، ریشه‌ی نهال را بپوشانید تا آبیاری به نهال گردو آسیبی وارد نکند. خوب است بدانید که بهترین فصل کاشت نهال گردو، اوایل فصل بهار است.

بهترین قیمت در خرید نهال گردو را جستجو کنید!

قطعاَ شما هم باید برای خرید نهال گردوی مورد نظرتان به تولید کنندگان و نهالستان‌های معتبر در زمینه‌ی فروش و خرید نهال گردو مراجعه کنید؛ چرا که سال‌هاست به صورت آکادمیک، تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند و علاوه بر ارائه‌ی بهترین قیمت و کیفیت، تجربیات خود را نیز می‌توانند به بهترین شکل به مراجعه کنندگان انتقال دهند.

یک مجموعه حرفه‌ای در کنار عرضه و فروش انواع نهال پر محصول و زود بازده، به واسطه‌ی تجربه اندوزی در طی سالیان مختلف به شما مشاوره رایگان نیز می‌دهد. این مشاوره به این شکل است که در هر نقطه از ایران هم که باشید، پرفروش‌ترین رقم و بهترین نهال گردو که مناسب با آب و هوای محل‌ کشت‌تان هم باشد (چه در منطقه سردسیر، چه در اقلیم معتدل یا حتی گرمسیری)، به شما پیشنهاد خواهد شد. این مشاوره‌های حرفه‌ای، تا پس از زمان خرید و در رابطه با بهترین زمان و فصل کاشت نهال گردو برای شما ادامه می‌یابد.

بطورکلی اما باید بدانید که قیمت خرید نهال گردو به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت نهال گردو در ارقام غیر تجاری ارزان‌تر از ارقام تجاری و پربار می‌باشد.

کلام آخر در ایجاد یک نهالستان گردو با رویال نهال

اگر شما در فکر فعالیت در زمینه کاشت و برداشت از نهال گردو هستید و از طرفی هم درباره آن اطلاعاتی ندارید، بهتر است که برای خرید نهال گردو به شکل حضوری یا غیر حضوری به نهالستان معتبر تولید و عرضه و فروش نهال گردوی مرغوب مراجعه کنید. در واقع خرید نهال شروع رسمی فعالیت شما در صنعت کشاورزی و تولید گردو خواهد بود. خرید نهال گردوی با کیفیت و درجه یک، تولید شده تحت نظر مهندسین جهاد کشاورزی و گیاه پزشکی در مجموعه رویال نهال صورت می‌گیرد.

رویال نهال تولید کننده‌ی انواع نهال گردو بوده و آمادگی ارسال و فروش نهال باکیفیت به تمامی نقاط ایران عزیز را دارا می‌باشد. همچنین امکان ارائه خدمات مشاوره‌ی قدرتمند به تمامی مشتریان گرامی به منظور خرید بهترین و باکیفیت‌ترین نهال گردو فراهم است. با رویال نهال، سبزی و شکوفایی زندگی و کسب و کارتان را تجربه خواهید کرد.

شماره تماس نهالستان: 09141811520

آدرس سایت نهالستان: gerdo.ir

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب خرید نهال گردو نهال گردو کاشت گردو رپرتاژ آگهی مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب نهال گردو پیوندی خرید نهال گردو نهالستان گردو نهال گردو نهال گردو رویال نهال ی خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در سال جاری عملیات کاشت نهال و بذر کاری در قالب ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مورد در اراضی مختلف روستایی و شهری استان بوشهر هدف‌گذاری شده است. - اخبار استانها -

عبدالحسین گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس از عملیات کشت نهال در منطقه چاهکوتاه بوشهر خبر داد و اظهار داشت: همزمان با روز ملی خلیج فارس در پارک جنگلی چاهکوتاه مراسم درختکاری برگزار و تعداد 200 اصله نهال جنگلی نهال کاشته شد.

وی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کاشت نهال و توسعه عملیات درختکاری به یکی از اولویت‌های مهم کشور تبدیل شده است که به تبع آن در استان بوشهر اجرا عملیات آبخیزداری و کاشت درخت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از کاشت 294 هزار اصله نهال در ماه گذشته در استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون 3 میلیون و 750 هزار نهال جنگلی در استان بوشهر تولید و بیش از 1.7 میلیون نهال آن سال قبل کشت شد.

گرشاسبی سهم استان بوشهر در اجرایی شدن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را 12 میلیون اصله نهال در 4 سال دانست و بیان کرد: در سال جاری عملیات کشت نهال و بذر کاری در قالب 5 میلیون و 300 هزار مورد در اراضی مختلف روستایی و شهری استان بوشهر هدف‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در سال 1402 و 1403 در مجموع باید عملیات بذر کاری و کاشت انجام شود که امسال علاوه بر نهال‌های جنگلی کشت نخل و درخت مرکبات بر اساس اقلیم مناطق در دستور کار قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی