Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@00:27:11 GMT

افزایش ۳۸ درصدی سپرده‌های بانکی در تیر ماه

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۷۸۳۸

افزایش ۳۸ درصدی سپرده‌های بانکی در تیر ماه

آمار بانک مرکزی از مانده سپرده‌ها و تسهیلات بانکی در پایان تیرماه سالجاری بیانگر این است که میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی در این مدت نسبت به سال گذشته معادل ۳۸ و ۳۱.۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش وضعیت کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان تیرماه سال جاری، مانده کل سپرده‌ها بیش از ۲۹۳۲ هزار میلیارد تومان شده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل و پایان سال گذشته معادل ۳۸ و ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
همچنین، بالاترین مبلغ سپرده‌ها مربوط به استان تهران با مانده بیش از ۱۶۸۰ هزار میلیارد تومان و کم‌ترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد معادل ۷۴۰۰ میلیارد تومان است.

علاوه براین، مانده کل تسهیلات در این زمان حدود ۲۱۲۴ هزار میلیارد تومان است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل و پایان سال گذشته معادل ۳۱.۹ و ۹.۸ درصد افزایش داشته است.

طبق این گزارش، بیش‌ترین مبلغ تسهیلات نیز مربوط به استان تهران با مانده ۱۳۷۱ هزار میلیارد تومان و کم‌ترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد معادل ۷۳۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپرده بانکی تسهیلات بانکی بانک مرکزی هزار میلیارد تومان مربوط به استان سپرده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل امور استانهای سازمان درالقرآن کریم کشور گفت: آزمون امروز در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برای اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی با اشاره به افزایش دو هزار نفری تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال افزود: ۷۲ درصد شرکت کنندگان زن و ۲۸ درصد مرد بودند.

او افزود: در آزمون امروز خردسال‌ترین سه کودک ۷ ساله و مسن‌ترین یک پیرمرد ۷۷ ساله بود.

او ادامه داد: در مجموع در ۱۸ سال گذشته بیش از ۱۰۴ هزار و ۷۰ حافظ قرآن کریم در آزمون دریافت مدرک تحصیلی معادل شرکت کردند و بیش از ده هزار نفر از آنان موفق به دریافت مدرک شدند.

همچنین این آزمون امروز با حضور ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟