Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:07:11 GMT

کاروان سیار عاشورایی رنگ و بوی دفاع مقدس گرفت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۷۸۸۱

کاروان سیار عاشورایی رنگ و بوی دفاع مقدس گرفت

حامد حمزه خانی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: دو کاروان سیار دفاع مقدس در شهرهای بومهن، پردیس و بخش جاجرود برنامه روایت‌گری دفاع مقدس را  برای شهروندان اجرا کردند.

وی با اشاره به برگزاری ۷۵ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس توسط بسیج و سپاه در شهرستان پردیس، اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس، اجرای طرح تکریم خوش حجابان، برگزاری هفتیمن یادواره شهدای شهرستان پردیس،اردوی جهادی پزشکی یک روزه با محوریت مشاوره و ویزیت رایگان، عطر افشانی مزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس اجرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه شهروندان استقبال خوبی از کاروان عاشورایی و دفاع مقدس داشتند، اظهارداشت: در حدود ۳ هزار نفر در زمان اجرای برنامه های کاروان عاشورایی در فضای آزاد با رعایت فاصله اجتماعی حضور داشتند و تعدادی از شهروندان از بالکن منازل خود شاهد برگزاری برنامه های کاروان سیار عاشورایی بودند.

حمزه خانی گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا تعداد زیادی از برنامه ها در هفته دفاع مقدس اجرا نشد و با توجه به اهمیت سلامت شهروندان بخشی از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: توزیع کمک های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند را در کنار اجرای سایر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در دستور کار خود قرار دادیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: امام راحل جوانان بسیجی و انقلابی را تربیت کردند که در طی ۸ سال دفاع مقدس مردانه در مقابل حمله ناجوانمردانه دشمنان ایستادند و امروز همه ما موظف به ایستادگی مستمر در مقابل دشمنان هستیم.

حمزه خانی ادامه داد: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته و با مشکلاتی درگیر هستیم و تنها راه عبور از مشکلات، تاسی و تمسک به اسلام ناب و پیروی از مکتب انقلابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش ایرنا، سپاه شهرستان پردیس در محرم امسال به دلیل همه گیری بیماری کرونا برنامه کاروان سیار عاشورایی را طی ۲۴ شب در سطح شهرستان با اجرای برنامه های نقالی، دمام زنی، نوحه خوانی، اجرای سرود،ایستگاه کودک و سلامت را  در فضای باز و با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان پردیس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور هفته دفاع مقدس شهرستان پردیس کاروان سیار برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در استان در هفته معلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه