Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال نهاوند، گفت:«یاران کورش» نهاوند و «اکباتان همدان» فینالیست های جام شهدای رسانه استان همدان شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نخستین دوره مسابقات فوتبال شهدای رسانه استان همدان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند «اله مراد نادری» و «رضا سوری» با راهیابی تیم یاران کوروش و اکباتان همدان به فینال این مسابقات در مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان نهاوند به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار شمس در گفنگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: در دیدار افتتاحیه این بازی ها تیم اکباتان همدان با نتیجه ۲ بر صفر تیم پاسارگاد نوین نهاوند را شکست داد تا اولین تیم راه یافته به بازی فینال باشد.

وی ادامه داد: در بازی دوم این مسابقات تیم یاران کوروش به مصاف تیم عشایری کرمانشاه رفت و توانست در یک بازی برتر و پرگل حریف خود را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و راهی فینال این مسابقات شود.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند، گفت: فینال این مسابقات عصر دوشنبه راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بین تیم های یاران کوروش از نهاوند و اکباتان از همدان برگزار می شود.

وی در پایان از همکاری و حمایت های اداره ورزش و جوانان نهاوند و بسیج رسانه به میزبانی استادیوم علیمرادیان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکباتان همدان شهدای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند