Web Analytics Made Easy - Statcounter

راغب الفت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ فردی در جمهوری اسلامی ایران نباید از تحصیل منع شود تمام دانش آموزان اتباع خارجی که به این اداره کل مراجعه کردند در مدارس استان ثبت نام شدند.

وی افزود: بسیاری از این دانش آموزان فاقد مدارک هویتی و کارت اقامتی بودند اما هیچ فردی بخاطر نداشتن مدرک و کارت اقامتی از تحصیل در مدارس استان باز نماند ضمن اینکه این دانش آموزان از هر نوع مزایایی که یک دانش آموز ایرانی در مدارس برخوردار است، بهره‌مند بوده و هیچ تفاوتی با دیگران ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر اتباع خارجی استانداری کردستان ادامه داد: سال گذشته ۶۰ دانش آموز غیر ایرانی در مدارس استان ثبت نام شدند که امسال این آمار به ۹۰ نفر افزایش پیدا کرده البته آنها به صورت پراکنده در مدارس مشغول تحصیل هستند.

وی تاکید کرد: بیشترین تعداد دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس شهرستان های سنندج، بانه، مریوان و کامیاران تحصیل می‌کنند و اکثر آنها اتباع کشور عراق هستند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود ۲ هزار تبعه خارجی در استان کردستان زندگی می‌کنند که تعدادی از این افراد در داخل شهرها و تعدادی نیز در اردوگاه های پناهندگی در شهرهای مختلف ساکن هستند، هزینه اسکان و درمان این پناهندگان از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل و دولت جمهوری اسلامی تامین می‌شود.

برچسب‌ها اتباع خارجی سال تحصیلی 99 استانداری کردستان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی سال تحصیلی 99 استانداری کردستان دانش آموزان اتباع خارجی سال تحصیلی 99 استانداری کردستان دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، همزمان با هفته معلم در یک حرکت زیبا و پسندیده ، معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا با یکدیگر دیدار کردند و در نشستی صمیمی خاطرات شیرین دوران گذشته را زنده کردند.
اهدای شاخه‌های گل توسط دانش آموزان امروز مدرسه به معلمان دیروز مدرسه چالکسر، بیان خاطرات شیرین معلمان و اجرای موسیقی سنتی از برنامه‌های این نشست صمیمی بود.
مسئول برگزاری نشست صمیمی معلمان و دانش‌آموزان مدرسه چالکسر گفت: ما جمعی از دانش آموزان مدرسه برنامه ریزی کردیم که از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا که نشانی داشتیم دعوت کنیم که دوباره همدیگر را ببینند و خاطرات شیرین دوران گذشته را یادآوری کنند و هم از زحمات گذشته معلمان قدردانی و تجلیل کنیم.
مهدی فیروزی افزود: ۵۰ نفر از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته این مدرسه دراین نشست صمیمی شرکت کردند.
در پایان از تمامی معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه چالکسر با اهدای لوح و جوایز نفیسی تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال