Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:51:58 GMT

معرفی نفرات برتر جشنواره عکس زنجان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۹۵۶

معرفی نفرات برتر جشنواره عکس زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نظری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: نخستین جشنواره عکس شهر با همکاری خانه هنرمندان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد. 

او  افزود:این جشنواره با موضوع مناظر شهری، هویت شهری، فرهنگ شهروندی و زندگی با کرونا و بخش ویژه فعالیت‌های شهرداری زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار شد،گفت:در بخش حرفه‌ای سینا خرم‌دل، مهدی حسنی و محمدطا‌ها قاسمی  برنده شدند.

او ادامه داد: در بخش موبایلی نیز امیرحسین بیگ‌محمدی، رومینا فرج‌زاده و رسول احدی به عنوان نفرات برتر و در بخش ویژه نیز محمد نظری، مهدی مرادی و سکینه محمدی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره عکس شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: باهدف رشد، توسعه و برند سازی گردشگری روستای هدف گردشگری بیابانک، احیاء و حفظ آئین و سنن قدیمی روستاها، حفظ و معرفی شیرینی سنتی گولاچ این منطقه، معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی و افزایش شورونشاط اجتماعی در میان مردم، چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ بیابانک در روستای هدف گردشگری بیابانک برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ازجمله برنامه‌هایی بود که برای رونق اقتصاد محلی و معرفی توانمندی‌های روستایی در این جشنواره انجام شد.

حسن عربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پخت گولاچ و رونمایی از لوح ثبت ملی روستا ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود.

او بابیان اینکه برای پخت گولاچ، از زردچوبه، آرد، آب، شکر، گلاب، تخم‌مرغ، زعفران، روغن کنجد و خمیرترش استفاده می‌شود، افزود: گولاچ برند مواریث معنوی روستای بیابانک به شمار می‌رود و برگزاری چندساله جشنواره گولاچ در این روستا نشان از اهمیت این نان در بین مردم این روستا دارد.

روستای بیابانک در فاصله ۷ کیلومتری جنوب شهر سرخه قرارگرفته است و این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می‌شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902642

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر