Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده یزد در مجلس از نحوه مدیریت دولت بر بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انتقاد کرد. - اخبار سیاسی -

محمد صالح جوکار نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی  خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در چند وقت اخیر به دلیل برخی سو مدیریت ها سفره مردم کوچک تر از گذشته شده است،گفت: در چند وقت اخیر دولت نتوانسته در تأمین معیشت و مایحتاج مردم ثبات ایجاد کند تا جایی که آرامش آنها از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس:چالش های عمیق فرهنگی و اجتماعی بحران کرونا نگران کننده است

وی با بیان اینکه هر روز قیمت‌ها ساعتی و خودرو لحظه ای گرانتر می‌شوند و سفره مردم کوچکتر می‌شود،  ادامه داد: دولت نه تنها به نیازمندان و دهک‌های پایین جامعه توجه نمی‌کند بلکه حداقل‌های زندگی آبرومند برای مردم را تأمین نمی کند از سوی دیگر برای کنترل بازار محصولاتی در حوزه پتروشیمی و فولاد که چرخه تولید آنها با ارز خارجی ارتباطی ندارد، برنامه‌ای نداشته و متأسفانه باندهای مافیایی و دلالان قیمت آنها را در بازار تعیین می‌کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، اظهار داشت: تداوم وضعیت نامطلوب اقتصادی که منجر به مشکلات اساسی در معیشت مردم و کاهش ارزش پول ملی شده لزوم اقدام عاجل مجلس انقلابی را می طلبد که در خصوص تصمیم سازی، راهگشایی را بیش از پیش ضروری می‌سازد به ویژه در شرایطی که دولت در بسیاری از عرصه‌های اقتصادی مدیریت امور را از دست داده است و عملا کنترلی بر بازار ندارد.

نماینده یزد در مجلس عنوان کرد: دولت باید علت افزایش بی رویه قیمت‌های لبنیات، لوازم خانگی و خودرو را بیان کند و بگوید برای مهار این وضعیت  چه برنامه ای دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!