Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@15:00:32 GMT

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون هاکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۰۳۶

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون هاکی برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون هاکی با حضور عبدالحمید احمدی به‌عنوان رئیس مجمع، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون و دیگر اعضای مجمع به‌صورت حضوری و وبینار در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از آکادمی ملی المپیک، با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان‌های کشور و با عنایت به تأکید مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون هاکی، آکادمی ملی المپیک را با توجه به زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد، برای برگزاری مجمع عمومی و سالیانه خود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و با دعوت دبیر مجمع، روسای هیئت‌های استانی در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه به‌صورت وبینار در این مجمع شرکت کرده و سایر اعضای مقیم تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

ارائه گزارش عملکرد فدراسیون هاکی در سال 1398 توسط رئیس فدراسیون، ارائه و بررسی گزارش حسابرسی، گزارش مالی و گزارش بازرس فدراسیون در سال 98 و بررسی برنامه عملیاتی و بودجه سال 1399 از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این مجمع به آن پرداخته شد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: آکادمی ملی المپیک شیوع ویروس کرونا فدراسیون هاکی آکادمی ملی المپیک فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود