Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از مجموعه نفیس ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  کارگروهی به ریاست امیر سرلشکر حسنی‌سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع‌آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبارسنجی در ۵ جلد کتاب با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه ۵ جلدی در مرحله نهایی توسط ۷۰ نفر از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

در این مراسم سرلشکر حسین حسنی‌سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی ارتش و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان