Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:14:00 GMT

نگرانی‌ها نسبت به آینده ورزش دوچرخه سواری بوشهر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۶۶۶

نگرانی‌ها نسبت به آینده ورزش دوچرخه سواری بوشهر

رسول زارعی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص برنامه‌های این هیئت اظهار داشت: دوچرخه‌سواری رشته‌ای است که ابزارش دوچرخه و میدان تمرین آن جاده و کوهستان است و عملاً بیشترین بخش این امکانات بر عهده ورزشکار است.

رئیس هیات دوچرخه سواری  استان بوشهردر ادامه افزود: مهم‌ترین نقش ما می‌تواند انسجام و اتحادی باشد که دل درگرو توسعه این رشته ورزشی با جذب اسپانسر برای رونق این رشته ورزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر در ادامه ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: با پیگیری‌های که در چهار سال پیش روی داریم امیدواریم با کمک اعضای هیئت جدید بتوانیم اقدامات خوبی در این راستا انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بوشهر همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن در دوچرخه‌سواری داشته است گفت: ما مهم‌ترین هدفمان این است که این رشته ورزشی را در مقوله همگانی و قهرمانی در دستور کار قرار دهیم و در بحث قهرمانی در دو بخش آقایان و بانوان نفراتی در تیم ملی داریم.

زیرساخت مناسب نداریم/ به آینده دوچرخه‌سواری خوش‌بین نیستم

بهناز اسکندری نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری از گلایه‌ها و مشکلات این رشته ورزشی به خبرنگار فارس گفت: ورزشکاران بوشهری از پتانسیل بالایی برخوردار هستند ولی متأسفانه زیرساخت مناسب برای پرورش ورزشکاران نداریم.

 

وی در ادامه افزود: بسترسازی برای این رشته ورزشی در استان نیست و من هم که وارد این رشته شدم هدفم این بود که از پایه این بستر را فراهم کنم ولی امیدوارم گروه جدید که وارد 4 سال بیستم می‌شوند بتوانند به هدفشان برسند.

اسکندری تصریح کرد: من چهارده سال با هیئت همکاری داشتم که 3 سال آن به‌عنوان نایب‌رئیس حضور داشتم ولی متأسفانه من فقط یک نظر و رأی دارم و این هم وقتی رد یا به تعویق می‌افتد عملاً در هر جایگاهی که باشم نمی‌توانم برای پیشرفت این رشته ورزشی کاری انجام دهم.

نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بوشهر با بیان اینکه عدم همکاری، برنامه‌ریزی و همدلی در این رشته دیده می‌شود بیان کرد: در مجمع امروز اسمی از ورزشکاران استان بوشهر نبود بلکه نفراتی از اصفهان و شیراز بودند که به‌عنوان کاندیدا به این امر اعتراض کردم و همچنین داور و مربیان انتخابی کارت نداشتند و این در حالی است که ما مربیانی داشتیم که کارت داشته باشند.

وی در خصوص پتانسیل ورزشکاران بوشهری در این رشته هم اظهار داشت: با توجه به اینکه در تیم‌های مختلفی کارکردم استعدادهای خوبی در بین بانوان داریم که حتی در سطح کشور هم حضور داشتند ولی متأسفانه عدم برنامه‌ریزی باعث خواهد شد جلوی ترقی این رشته ورزشی گرفته شود.

بهناز اسکندری ضمن ابراز نگرانی از عدم پیشرفت دوچرخه‌سواری در استان به خبرنگار فارس گفت: اگر کادر فعلی بخواهد همین روند را ادامه دهد قطعاً شاهد موفقیت در این رشته ورزشی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دوچرخه سواری استان بوشهر هیئت دوچرخه سواری رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در همدان اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری اسکواش ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد برای افرادی که از دیگر استان‌ها در این دوره شرکت می‌کنند اسکان رایگان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به لزوم ارتقا مربیان گفت: در سال ۱۴۰۳ نگاه ویژه‌ای به برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری داریم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا تعداد و سطح مربیان اسکواش استان همدان را افزایش دهیم و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اسکواش استان همدان از رخوت و خاموشی خارج شده است، بیان کرد: روزگاری تعداد اسکواش‌بازان همدان اندازه انگشتان دست هم نبود و این رشته ورزشی ناشناخته بود اما امروز شرایط به گونه‌ای شده که ما فضا برای تمرین و جذب اسکواش‌بازان کم داریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان بتوانیم پاسخگوی استقبال خوب خانواده‌های همدانی از این رشته ورزشی باشیم.

ربانی‌مهر با اشاره به جایگاه خوب اسکواش همدان گفت: کسب رتبه پنجم در بین تمام استان‌های کشور در ارزیابی فدراسیون اسکواش نشان می‌دهد توانستیم به خوبی در راه توسعه و رشد اسکواش استان همدان قدم برداریم.

وی افزود: در بخش همگانی نیز ساخت کورت اسکواش در پارک مردم همدان باعث شد تا این رشته ورزشی در نگاه عموم مردم قرار بگیرد و به آشنایی بیشتر همدانی‌ها با اسکواش کمک کرد.

کد خبر 6089962

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود